Den nye Buzzador-kampanjen

*Meya*

Elsker forumet

Hvor man skal teste en sånn kullsyre-maskin, mini-støvsuger, kjøkkenvekt og olje-eddik-spruteflaske-dings...

Noen her som skal teste? Må innrømme at jeg tok den kun pga kullsyre-maskina, har ønsket meg en sånn lenge, men har ikke giddet å kjøpe en, men så kom jeg over denne da, og hoppet på. OBH Nordica er vel generelt bra produkter? 

Gidder ikke være med på testene på produkter man må kjøpe. Da skal det være noe helt spesielt og det har det ikke kommet enda :p

OBH Nordica har jo et godt rykte på seg da :) 

Forrige gang jeg ble invitert til noe man måtte betale for, var det den der med stekepannene og ismaskina, vi trengte egentlig stekepanner, men jeg lot være alikevell. 

*Meya* skrev:

Hvor man skal teste en sånn kullsyre-maskin, mini-støvsuger, kjøkkenvekt og olje-eddik-spruteflaske-dings...

Noen her som skal teste? Må innrømme at jeg tok den kun pga kullsyre-maskina, har ønsket meg en sånn lenge, men har ikke giddet å kjøpe en, men så kom jeg over denne da, og hoppet på. OBH Nordica er vel generelt bra produkter? 

Har ikke giddet å kjøpe en, så nå kjøper du en likevel?

Frøken Hege skrev:

*Meya* skrev:

Har ikke giddet å kjøpe en, så nå kjøper du en likevel?

Ikke at noen har noe med det, men la meg omformulere meg da, jeg har ikke giddet å ta meg råd til det, men pga skattepengene osv, så åpnet det seg en liten mulighet, og jeg fikk min datters største ønske med på kjøpet, en ministøvsuger. 

*2 prinsesser & en spire* skrev:

Trone skrev:
Gidder ikke være med på testene på produkter man må kjøpe. Da skal det være noe helt spesielt og det har det ikke kommet enda :p

Samme her....

Ble ikke med på denne. Men vi har kaffemaskina fra forrige :)). Gubben er i himmelen hehe

TonjeJenta skrev:
Ble ikke med på denne. Men vi har kaffemaskina fra forrige :)). Gubben er i himmelen hehe

Den tror jeg ikke jeg ble invitert til. Ble invitert til noe med noe steikepanner og ismaskin, og noe skjønnhetsgreier jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. 

Back
Topp