Den norske isbilen

Bjørnen Collargol

Glad i forumet
Fikk reklame i posten fra de i dag og tror du sannelig ikke at de har begynt med pæreis da[:D]. Så her tror jeg sannelig det blir handling[;)].

åhh. .di har sååå myyye godt :D :D :D

Og det som er så genialt med isbilen er at du kan gjøre bestillingen din på nett ;) og da kommer de innom deg med akkurat det du vil ha. Gjort dette flere ganger og de kommer til og med innom når de ikke har rute i området her jeg bor [:D]

åååå!
isbilen va her i går, men eg orka ikkje gå bort [8D] angre nå ja! hehehe

ORIGINAL: Devilina

Og det som er så genialt med isbilen er at du kan gjøre bestillingen din på nett ;) og da kommer de innom deg med akkurat det du vil ha. Gjort dette flere ganger og de kommer til og med innom når de ikke har rute i området her jeg bor [:D]

Ja de kjører egentlig ikke akkurat her heller så jeg har sendt bestilling på nettet nå så får jeg i verste tilfelle reise ca 5 km for å hente den [8D]

ORIGINAL: CIlen

Hjemis bilen har begynt å stoppe utenfor leiligheten vår. Der står han å plinger til fristelsen blir for stor. Isbil-mannen har også begynt å kjenne meg igjen, han engasjerer seg i svangerskapet og vet hva slags is jeg vil ha..*FLAUT*

Hehe, han har sikkert blitt tipset om at du er gravid, og derfor begynt å stoppe der, fordi han vet hvor snopsyke vi er[8D]

ORIGINAL: Jellybelly

Hjemis bilen har begynt å stoppe utenfor leiligheten vår. Der står han å plinger til fristelsen blir for stor. Isbil-mannen har også begynt å kjenne meg igjen, han engasjerer seg i svangerskapet og vet hva slags is jeg vil ha..*FLAUT*

Hehe, han har sikkert blitt tipset om at du er gravid, og derfor begynt å stoppe der, fordi han vet hvor snopsyke vi er[8D]

De ringte akkuarat og sa at de skal være her om 20-30 min[:D]. Gjett om jeg gleder meg da!

Og da var isen i hus[:D]. Har is for noen uker nå[8D].

ORIGINAL: Bjørnen Collargol

De ringte akkuarat og sa at de skal være her om 20-30 min[:D]. Gjett om jeg gleder meg da!

Genialt med nett bestilling ja [8D] De kommer alltid når det er snakk om salg uansett [;)]
Kos deg med isen [:D]

har kjøpt av den vi ja....og her går det unna[;)]

ORIGINAL: Bjørnen Collargol

Går det å bestille også? [:-] Jeg hadde virkelig ikke godt av denne informasjonen. [8D][;)]

Hehe, ja det går fint av. De kjører ikke her egentlig, men så lenge jeg bestiller kommer de innom[:D]. Fikk dato for neste gang han skal på disse traktene også så da kan jeg bare ringe direkte til han og bestille[;)].

Back
Topp