Bjørnen Collargol
Glad i forumet
Fikk reklame i posten fra de i dag og tror du sannelig ikke at de har begynt med pæreis da[:D]. Så her tror jeg sannelig det blir handling[;)].
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Devilina
Og det som er så genialt med isbilen er at du kan gjøre bestillingen din på nett ;) og da kommer de innom deg med akkurat det du vil ha. Gjort dette flere ganger og de kommer til og med innom når de ikke har rute i området her jeg bor [:D]
ORIGINAL: CIlen
Hjemis bilen har begynt å stoppe utenfor leiligheten vår. Der står han å plinger til fristelsen blir for stor. Isbil-mannen har også begynt å kjenne meg igjen, han engasjerer seg i svangerskapet og vet hva slags is jeg vil ha..*FLAUT*
ORIGINAL: Jellybelly
Hjemis bilen har begynt å stoppe utenfor leiligheten vår. Der står han å plinger til fristelsen blir for stor. Isbil-mannen har også begynt å kjenne meg igjen, han engasjerer seg i svangerskapet og vet hva slags is jeg vil ha..*FLAUT*
Hehe, han har sikkert blitt tipset om at du er gravid, og derfor begynt å stoppe der, fordi han vet hvor snopsyke vi er[8D]
ORIGINAL: Bjørnen Collargol
De ringte akkuarat og sa at de skal være her om 20-30 min[:D]. Gjett om jeg gleder meg da!
Og da var isen i hus[:D]. Har is for noen uker nå[8D].
ORIGINAL: Bjørnen Collargol
De ringte akkuarat og sa at de skal være her om 20-30 min[:D]. Gjett om jeg gleder meg da!
Og da var isen i hus[:D]. Har is for noen uker nå[8D].
Går det å bestille også? [:-] Jeg hadde virkelig ikke godt av denne informasjonen. [8D][;)]