Ulve~Mamma
Elsker forumet
får jeg i det minste lagt minien rimelig rolig hver kveld. han legger seg i 18.30-19 tiden hver dag. Han spiser en flaske velling til kvelds, ca 240 ml. Han har leengeee sover natta gjennom,han la seg før i ca 20, så spist en flaske velling i 7-8 tiden, for så å sove videre til 10.30. Men nå, våkner han mellom kl 3-5 og spiser, og så skal han stå opp kl 7-8. Og da har han gjerne bæsja også [&:]
Jeg skulle jo gjerne hatt tilbake den gamle vanen med at han sov natta gjennom i alle fall.. jeg har nok blitt veldig bortskjemt egentlig [8D] Men lurer fælt på hvorfor han hr begynt å kreve nattmat igjen..
Matrutine:
Velling til nattmat/frokost - ca 240 m
Flaske mme 80-120 ml når vi står opp
1 porsjon grøt
Et halvt middagsglass
Velling til kvelds - ca 240 ml
jeg prøver å tilby han mer melk innimellom, men han vil IKKE ha. Prøver å få i han så mye vann som mulig i lpet av dagen.
noen ideer/tips??
Jeg skulle jo gjerne hatt tilbake den gamle vanen med at han sov natta gjennom i alle fall.. jeg har nok blitt veldig bortskjemt egentlig [8D] Men lurer fælt på hvorfor han hr begynt å kreve nattmat igjen..
Matrutine:
Velling til nattmat/frokost - ca 240 m
Flaske mme 80-120 ml når vi står opp
1 porsjon grøt
Et halvt middagsglass
Velling til kvelds - ca 240 ml
jeg prøver å tilby han mer melk innimellom, men han vil IKKE ha. Prøver å få i han så mye vann som mulig i lpet av dagen.
noen ideer/tips??