Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krøsamaia
ORIGINAL: NovembergullIMagen
Men atte, Krøsamaia - det siste bildet der har da jeg sett før...?! Mulig du har lagt det ut her inne tidligere... Eller så har jeg sett deg rundt forbi i cyberspace [8D]
Du ser forresten mye yngre ut enn jeg har sett for meg inni hodet mitt [;)]
Ja jeg la det ut da vi skulle finne ut hvilke kjendiser vi syns vi lignet på eller noe sånt?
Haha, ja drittungen sjøl [8D] Er 22, vet ikke om du definerer det som ung eller ikke [;)]
Men igjen; er ikke tatt i går disse bildene, er nok tatt før jeg ble gravid første gangen [:)] (for 1,5 år siden)
ORIGINAL: Krøsamaia
Men atte, Krøsamaia - det siste bildet der har da jeg sett før...?! Mulig du har lagt det ut her inne tidligere... Eller så har jeg sett deg rundt forbi i cyberspace [8D]
Du ser forresten mye yngre ut enn jeg har sett for meg inni hodet mitt [;)]
Ja jeg la det ut da vi skulle finne ut hvilke kjendiser vi syns vi lignet på eller noe sånt?
Haha, ja drittungen sjøl [8D] Er 22, vet ikke om du definerer det som ung eller ikke [;)]
Men igjen; er ikke tatt i går disse bildene, er nok tatt før jeg ble gravid første gangen [:)] (for 1,5 år siden)
Ah, det forklarer saken... [8D] Jeg er sånn som husker ansikter,men ikke nødvendigvis hvor jeg har sett de før [:)]
Synes 22 er ungt, ja - jeg kunne jo nesten vært mora di [&:] Men du virker eldre ut fra det jeg leser her inne - og det er utelukkende positivt ment [;)]