Den nakne sannhet *oppfordring*

Så søte dere er!
Peninger hele gjengen i grunn [:D]

sååå fine dere er alle sammen [:D] ska prøva å få til å legga ut noen bilder en dag eg og visst eg får det til...

ORIGINAL: Krøsamaia

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Men atte, Krøsamaia - det siste bildet der har da jeg sett før...?! Mulig du har lagt det ut her inne tidligere... Eller så har jeg sett deg rundt forbi i cyberspace [8D]

Du ser forresten mye yngre ut enn jeg har sett for meg inni hodet mitt [;)]

Ja jeg la det ut da vi skulle finne ut hvilke kjendiser vi syns vi lignet på eller noe sånt?

Haha, ja drittungen sjøl [8D] Er 22, vet ikke om du definerer det som ung eller ikke [;)]

Men igjen; er ikke tatt i går disse bildene, er nok tatt før jeg ble gravid første gangen [:)] (for 1,5 år siden)

Ah, det forklarer saken... [8D] Jeg er sånn som husker ansikter,men ikke nødvendigvis hvor jeg har sett de før [:)]

Synes 22 er ungt, ja - jeg kunne jo nesten vært mora di [&:] Men du virker eldre ut fra det jeg leser her inne - og det er utelukkende positivt ment [;)]

ORIGINAL: ilabom

Here goes nothing...

Uten: [8D]

Med:

Så SØØØØT du er!!!![:D] Ingen grunn til at du ikke skal legge ut bilde nei![:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

Men atte, Krøsamaia - det siste bildet der har da jeg sett før...?! Mulig du har lagt det ut her inne tidligere... Eller så har jeg sett deg rundt forbi i cyberspace [8D]

Du ser forresten mye yngre ut enn jeg har sett for meg inni hodet mitt [;)]

Ja jeg la det ut da vi skulle finne ut hvilke kjendiser vi syns vi lignet på eller noe sånt?

Haha, ja drittungen sjøl [8D] Er 22, vet ikke om du definerer det som ung eller ikke [;)]

Men igjen; er ikke tatt i går disse bildene, er nok tatt før jeg ble gravid første gangen [:)] (for 1,5 år siden)

Ah, det forklarer saken... [8D] Jeg er sånn som husker ansikter,men ikke nødvendigvis hvor jeg har sett de før [:)]

Synes 22 er ungt, ja - jeg kunne jo nesten vært mora di [&:] Men du virker eldre ut fra det jeg leser her inne - og det er utelukkende positivt ment [;)]

Sånn er jeg også! Har en sinnsyk fotografisk hukommelse [8D]

Hehe, vel, du er ikke den eneste som kunne vert moren min , på barselgruppene er jeg somregel minst, og gjett om de får sjokk når jeg sier Mathias er nr 2 [:D] Hehe. Men men, er bra jeg virker eldre da! Takk [:)]

Vannvittig masse vaaaaaaaaaakre mammaer her på november altså!!!

Ilabom! DU er herlig du muffinsen min![:)]

Skal prøve å få lagt ut ett bilde snart jeg også..

Hvis jeg tør da...[&:]

Hvis jeg tør da...

Get a grip, PENA! Sleng dem ut [:D]

ORIGINAL: ilabom

Hvis jeg tør da...

Get a grip, PENA! Sleng dem ut [:D]

[&:]

Back
Topp