Den mest tragiske plassen i huset,interiørmessig.

Åhh, skulle gjerne lagt ut bilde, men vil være anonym. Har et tragisk bad nede som fungerer som bad, stellerom,bod og vaskerom. Det er bittelite og veldig smalt, overfylt med med klær, verktøy og diverse!

Kjøkkenet faktisk

Kjøkkenet. Og jeg nekter å legge ut bilde, for jeg håper hver kveld at jeg skal våkne og gå ned til et helt nytt kjøkken uten å løfte en finger for å få det til :P

Å huff ja,her også i tillegg til bad og gang ja! Gammel tapet fra da mannen var liten faktisk!:eek:
Hvordan er d nå og hvordan vil du ha d da?:)
Huffda :cool:
Huset er nytt, det er ferdig malte hvite plater på alle veggene på soverommet. Ikke noen bilder eller pynt e.l. Vi har vår dobbelseng der + sprinkelsenga + juniorsenga :shy: å enda noen flyttekasser fra da vi flytta.

Jeg skulle ønske rommet var mer personlig. Litt bilder, vegglamper, nattbord, gulvteppe o.l. :)

Vaskerommet eller vårt soveromm. Soverommet er helt sterilt i fargene. Gulv, vegger, tak er hvite, de innebygde skapene er hvite. Vi har gubbens gamle ikea seng, og alt av kofferter etc blir lagret der, inntil veggene. Nå står og sprinkelsenga der, sånn at nattbord etc er helt malplassert for å få plass. Nei. Må få fingen ut og fiksa det. Har gulv, maling og tapet liggende, må bare orke/få tid. :p

Vaskerommet er midlertidig, og det bærer det preg av!!

Gangen.. Den er ikke pusset opp siden 19-pil-og-bue, og er neste post på programmet.
Et forferdelig teppe, hull i veggplaten etter gassmåler, stygg dør med farget gult glass...
Hele huset så ut som om noen hadde sprengt noe her inne, da vi tok over, og stilmessig var det en katastrofe.
Nå begynner vi å komme i mål med oppussingen. :)

Vaskerommet. Det er bare så innmari rotete der! Og blanding av alt mulig ting. Har ikke noen praktiske løsninger der (neste på budsjettet) så da blir det helt kaos:P

Hele huset, bortsett fra badet, deler av stuen og barnerommet.. Ja og gjesterommet er veldig fint :P
Holder på å pusse om huset som er fra 70-tallet

Back
Topp