Den mest givende diskusjonen nå på morgenkvisten var

Vand

Forumet er livet
om månen på himmelen er en måne eller en fotball!!!![;)][;)][;)] Moro disse små når de først har bestemt seg for noe! [;)]

GOD MORGEN FORRESTEN!!!

Jeg må fortelle dere noe!! [:)]

I går kveld lå jeg inne i senga vår og så på gossip girl.... Jeg sovnet av, og da har E kommet tuslende inn og lagt seg i armkroken min UTEN AT JEG MERKET DET!!! Så der lå jeg og sov, mens E lå og så på gossip girl! [&:][8D][8D]

Mannen oppdaget oss en liten time etter han mente han hadde hørt døren hennes, men han hadde trodd jeg gikk tilbake med henne..... Så når han skulle ta henne, så skrek hun: "neeei, minna lalla her, se kjoooole"!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jadda, sånn går no dagene[8D]

Hihihihih! Sitter og ser gossip girl mens mamma sover haha! Mannen burde ha tatt bilde!!!

Hørtes ut som koselig morgen på deres kant[:)]. Jeg sitter her og prøver å planlegge dagen og uken... pustevansker nok en gang siden jeg føler at jeg har mistet kontrollen... noe jeg jobber med altså så jeg må bare ta meg i nakkeskinnet og bruke mer energi på ting som må gjøres enn å stresse over dem hehe[8D]

Ha en strålende dag med jenten din - dere kan kanskje se gossip gir lsammen?[:D]

så koselig, men neste gang må du jo holde deg våken da! [;)]

Ha en fin dag alle søte jenter! [:D]

Gossip girl er (ennå) forbeholdt voksentid, og du verden det er deilig! [:D] Men litt moro med hun snikeguri som la seg ned og så på! [:D]

Så utrolig søtt og koselig!!![:D][:D] Hihi..

Høres ut som en komplisert diskusjon tidlig på morningen...[8D][8D]

Vi skyndta oss litt i dag tidlig for å rekke bhg og kontroll, men rakk å sette oss ned sammen og spise frokost ihvertfall..[;)]

hihi så skjønn hun er[:D]
nei i dag skal jeg ikke stort.. har gått en tur i skogen, fyra for her er det huskaldt[:@] så jeg dro ikke på trening sånn at det er godt og varmt her til A kommer hjem.. men går heller en tur til i skogen[;)] ellers skal jeg rydde og annet kjederlig husarb[8|][;)]

Back
Topp