den "magiske" uken er nådd :)

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
hurra i dag er jeg 12 uker på vei :) denne dagen har jeg gledet meg til, ikke bare for at den værste perioden er over, men 12 uker er jo 3 mnd! og da er det bare 6mnd igjen :D tihi!

tiden til nå har vært bra, så har ikke vært urolig for å miste siden uke 6 :) men er likevel godt å komme over denne uka :) på tirsdag skal jeg på UL, det gleder jeg meg masse til! se hvor stor hun/han har blitt! og med bildet jeg får, skal jeg sende brev til hele familien min og fortelle nyheten. for det er hardt å ikke kunne fortelle :P men nå er den tid over ;)

jeg er klar for andre trimester :D

Gratulerer med de første 12 ukene! Det er så godt med alle milepæler man passerer!
Lykke til videre! Blir spennende å fortelle det da, håper du blir møtt med entusiasme og glede! :-)

Gratulerer! =D

Wee! :D Så spennende! Gratulerer

Gratulerer :) jeg er også 12 uker i dag :)

Men.. det er 6,5 mnd igjen enda da ;) Gleder meg til å komme over i 2.trimester neste fredag :)

Ser forresten at du også har rundt 18 dager mindre til termin enn meg, men vi er like langt på vei.. har du lagt inn noen datoer feil i tickeren din? :)

Gratulerer!! :-)

Messy skrev:
Ser forresten at du også har rundt 18 dager mindre til termin enn meg, men vi er like langt på vei.. har du lagt inn noen datoer feil i tickeren din? :)

jeg vet! veit ikkje hvordan jeg ordner det.. for min termin passer ikke med sist mensen.. som vi skal skrive inn.. så jeg måtte finne en dato som passet med ukene på Ul.. og etter det har den vært rar.. :P

takk alle sammen :)

Messy skrev:

jaggu meg der fikk eg det til! hadde gjømt å skrive forventet dag :P haha!!! ja da var jeg 18 dager lengre bak :P

Back
Topp