Den magen!

Minisia

Elsker forumet
Dette hadde jeg ikke plager med sist graviditet. Men guri meg så oppblåst og luftig jeg er i magen. :rolleyes: Vet til tider ikke hvor jeg skal gjør av meg på jobb.. Herlighet. Å det kan bli skikkelig vondt også. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Foruten å få det ut da :oops::D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette hadde jeg ikke plager med sist graviditet. Men guri meg så oppblåst og luftig jeg er i magen. :rolleyes: Vet til tider ikke hvor jeg skal gjør av meg på jobb.. Herlighet. Å det kan bli skikkelig vondt også. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Foruten å få det ut da :oops::D

Sånn var det medeg sist, og littegrann nå. Er egentlig ikke så mye å gjøre annet enn å få det ut. Evt tenke etter hva du spiser. Kanskje det ligger noe i deg. Jeg drakk myyye appelsinjuice sist, ikke mer enn litt nå.. Kanskje en sammenheng :)

Jeg å er oppblåst, men hos meg så kommer det og går, hjelper å gå på do ;)

Hehe, som SeLmA skriver, det hjelper å gå på do, få ut litt av luften, ellers blir det så trangt og vondt :/

Ja, det er vel eneste det jeg kan gjøre. Det er bare helt ekstremt. Hahahah

Ja, det er vel eneste det jeg kan gjøre. Det er bare helt ekstremt. Hahahah

Ja, det er ikke noe godt! Synes synd på mannen, her kommer lufta ut i begge ender, sjarmerende? :p

Man føler seg så femi og deilig der man sitter... hehe :D

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Går det an å bruke idoform for å lette på trykket??

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Slik jeg har forstått det er det hormonene som gjør at kroppen reagerer som den gjør, så jeg vet ikke helt om det har noe for seg? :p

Er så glad mannen er i Canada på jobb, for i kveld er det vindfullt i heimen... kan bli spennende når han kommer hjem igjen :P :fart003

Back
Topp