den mørkestripen på magen å ned

September16

Glad i forumet
har dere fått den? får alle den? når kommer den?

Jeg har fått den, og har vel hatt den siden uke 8-9? Ikke alle får den, og noen får den tydligere enn andre :) Tror det har noe med hvor mye pigmenter du har, om du er mørkere i huden og har mørkt hår, har man lettere for å få den :)

Jeg fikk ikke sist, og ser ikke noe til den denne gangen heller :) Men hvis det har noe med pigmenter å gjøre så forklarer det mye, for jeg tror jeg har mye albino i familien ;)

Ja, den er på plass hos,meg :)

jeg er 16+3 og ikke fått den. Jeg er ganske mørk .jaja :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den er ikke så veldig tydelig da..

ImageUploadedByBV Forum1381400280.996901.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

image.jpg

hvorfor får ikke alle den?

Jeg fikk den sist. Husker ikke når jeg fikk den, men den var veldig mørk og gikk helt fra "kløfta" og ned til hårfestet der nede :p men den ble helt borte et års tid etter fødselen.
Har ikke fått den foreløpig i dette svangerskapet :)

Den sier om det blir gutt eller jente:P jeg har den og skal ha en gutt

Den sier om det blir gutt eller jente:P jeg har den og skal ha en gutt

Stemmer dårlig her, fikk den tidlig sist og da fikk vi jente, nå er jeg halvgått og har ikke fått den, og vi venter også en gutt ;)

Jeg hadde den sist. Fikk gutt da. Men husker ikke når den kom. Til nå har jeg ingen stripe, og vet ikke kjønn. blir spennende å se om den kommer ;)

Jeg skal også ha jente, så det stemmer ikke her heller. Begge svigerinnene mine har hat det og de har gutter.

Har hatt den med alle tre, på meg har den kommet i slutten av andre trimester, så jeg venter ennå...

Har hatt den med alle tre, på meg har den kommet i slutten av andre trimester, så jeg venter ennå...
Kom i slutten av andre på meg sist også, ikke fått den enda!

Hadde en veldig tykk sist, både under og over navlen.
Fikk den ca halvveis. Ikke fått enda, så spennende å se om og når den kommer.

Back
Topp