Den "mørke streken"

cilla

Andre møte med forumet
Hei damer..
Lurte på hvor mange av dere som har fått denne "mørke streken" (husker ikke hva den heter [;)]) fra navelen og ned, hvor langt er dere på veg, og venter dere jente eller gutt?
Jeg fikk den streken sist, men husker ikke når..
Takk til alle...[:)]

Eg har ikkje fått nokon strek..... Men har venta på den, står jo om den i alle bøker og nett-sider. Men, men. Vi får vel nok merker på magen... har fått to blå merker på eine sida av magen, og dei har vore der ei stund.

Har akkurat begynt å få det nå! Har også antydninger over navlen!

Jeg venter jente!

Jeg har fått sånn strek, sa jordmor.. har ikke sett så mye til den selv, siden magen "er i veien" men hender at jeg ser den ja..

Kan visst like gjerne være jente eller gutt, da, og jeg vet altså ikke hvilket kjønn Lille Pling er[;)]

ååååå??? Kan den fortelle om det er gutt eller jente? Det har ikkje eg fått med meg....

med første fikk æ sån strek over hele magen. da sa at d blir en jente og det ble det og.... nu ser æ ingen tegn til sån strek, så lurer på om ddet blir enn gutt...

Hei igjen..
Sist ventet jeg jente, nå er det vist en liten gutt inne magen. Aner ikke om den streken kan fortellenoe om kjønn på "hybelboeren" i magen, men var liksom det jeg ville finne ut av da [:D]

Takker for alle svar forresten..

Har ikke sett noe til denne berømte mørke streken... Gikk lenge å ventet på den, men ga op til slutt..tror ikke den kommer nå allikevel... Venter ei lita jente vi[:)] Å hvor langt jeg har kommet kan du se på tickeren nedenfor[:)]

Hehe, må bare le, den mørke steken!
Trodde dere snakket om mat jeg etter overskriften å dømmme, morsomt

He he [:D]
Uff da, noen ganger går det litt fort i svingene gitt [;)]
Beklager misforståelsen [:)]

hei jeg fikk den mørke streken når jeg var 30 uker på vei og jeg fikk en jente.
men er det noen som vet når denne streken går vekk? for jeg fikk beskje om at den skulle gå vekk rett etter fødselen, men jeg har den forsatt.
klem lille jenta

Dette er mitt tredjesvangerskap, har aldri hatt denne streken! Har en gutt og en jente.

jeg fikk den streken, men husker ikke når...

og heller ikke når den ble borte!

fikk jente, forresten

Som sakt hadde jeg den streken md førstemann (en jente) og da gikk den ikke bort rett etter fødsel. Tok en stund faktisk, husker ikke akkurat men tipper 2-4 mnd.. Godt det ikke er sommer sier jeg [:)]
Det er nå forresten bare en som har fått/hatt strek med guttababy i magen, resten g jadde jenter i magen [;)]

Back
Topp