Den måneden vi ikke prøvde skikkelig gikk det sannelig!❤️

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
8A732141-8CCB-44E1-B7F4-93954DD09089.jpeg Men nå er jeg livredd for å miste da, siden jeg miste i sa sist..
4+0 i dag ❤️

Tips til hvordan jeg kan glede meg og ikke bare bekymre meg?

Vis vedlegget 322844 Men nå er jeg livredd for å miste da, siden jeg miste i sa sist..
4+0 i dag ❤️

Tips til hvordan jeg kan glede meg og ikke bare bekymre meg?

Åh! Herlig og fin strek!❤
Gratulerer så mye og velkommen inn hit:woot:

Finnes lite som klarer å distrahere oss vekk fra tanken om å miste når en hsr gjort det før, men prøver selv sp godt jeg kan å tenke at "en dag MÅ det jo gå, hvorfor ikke nå?" Og tenker at hver dag at jeg er faktisk GRAVID! og det er en god følelse å tenke på akkurat det, så prøv så godt du kan å holde på den gode følelsen!:Heartred
Og selvfølgelig gjøre andre ting for å tenke på noe annet :shy:

Åh! Herlig og fin strek!❤
Gratulerer så mye og velkommen inn hit:woot:

Finnes lite som klarer å distrahere oss vekk fra tanken om å miste når en hsr gjort det før, men prøver selv sp godt jeg kan å tenke at "en dag MÅ det jo gå, hvorfor ikke nå?" Og tenker at hver dag at jeg er faktisk GRAVID! og det er en god følelse å tenke på akkurat det, så prøv så godt du kan å holde på den gode følelsen!:Heartred
Og selvfølgelig gjøre andre ting for å tenke på noe annet :shy:
Tusen takk for råd! Må nok bare omstille meg, tok sånn omtrent 5 mnd å bli gravid igjen etter MA.. Og nå får jeg bare puste dypt da!
Kjekt å se deg i termingruppe forresten! Har vært litt fraværende på forum da det har vært litt tungt, men fulgte med på deg litt her og der❤️ gratulerer!❤️❤️

Tusen takk for råd! Må nok bare omstille meg, tok sånn omtrent 5 mnd å bli gravid igjen etter MA.. Og nå får jeg bare puste dypt da!
Kjekt å se deg i termingruppe forresten! Har vært litt fraværende på forum da det har vært litt tungt, men fulgte med på deg litt her og der❤️ gratulerer!❤️❤️

Første gang jeg ble gravid etter jeg mista ble jeg livredd, jeg turte ikke laste ned apper føre drt hadde gått et par uker, og tror det er like vanlig som alt annet! Ta den tiden du trenger for å venne deg til tanken av å være gravid igjen, for det er en stor glede samtidig som frykten of engstelsen er altoppslukende innimellom!
Men bruk forumet for å snakke/lempe ut bekymringer og følelser, er ikke alltid mannen er så enkel å prate med om alt, da de gjerne sitter med en helt annen oppfatning av det enn oss:shy:
Pust godt dypt, også krysser jeg det kan for at det går denne gangen ❤❤

Lige så! Fulgt litt med på deg og, så veldig kjekt at du kom inn hit! La oss bli hele veien denne gangen:shy::Heartred

Gratulere og velkommen :Heartred

Har også en SA sist før det klaffet for oss. Har tenkt på det veldig mye og er beskymret så og si hver eneste dag. Samtidig er jeg ganske glad for hver eneste dag som går og jeg er faktisk gravid. Selvom jeg ikke har symptomer, de fleste forsvant i uke 5, men føler meg fortsatt gravid. Er idag 5+5 og håper det blir en desember baby. Skal til legen etter påske for å måle HCG, dette vil berolige meg veldig. Nyt hver eneste dag, selv om det kan være vanskelig, men en eller annen gang må det gå :Heartred

Back
Topp