Den luktesansen og kvalmen altså

Nabofruen

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2018
nå er vaskepulver og skyllemiddel byttet ut med nøytrale luktfrie .. hater lukten av skyllemiddel som sitter i alt av klær , håndklær sokker og sengetøy ... vanligvis elsker jeg skyllemiddel-lukter :)
Og håndsåper, sjampo og balsam er byttet ut. ...
Bare tannkrem igjen. Sliter virkelig med å pusse tenner, og tiden etterpå. :-(
Bare 6+4 og gleder meg allerede til å bli meg selv igjen :) he he , om 34, snart 33 uker ! :-D

Så heldig med så mange symptomer. Har bare ømme pupper og ligamentstrekk...

Syns du er heldig jeg :)
Hadde vært en drøm å vært gravid uten ubehagelige plager. Svangerskapskvalme og den ekle smaken i munn er pyton :(

Luktesansen min er sinnsyk :laughing025 Stakkars alle som er utsatt for at jeg synes at det meste lukter vondt, ekkelt og grusomt. Holder ikke hva jeg synes for meg selv akkurat :laughing021

Jeg er også veldig var på lukter. [emoji40] Blir helt kvalm av å lukte på mitt nyvaskede hår så får kjøpe er annet slag. Synes mannens parfyme har begynt å lukte veldig sterkt og kvalmt. Vanligvis elsker jeg lukta. Måtte bruke spylevæske da jeg kjørte bil før i dag, og fikk skikkelig brekninger.

Haha, ja stakkars folk rundt oss.

Må bare legge til at jeg blir kvalm av å tenke på farger. Kjøpte en knallfin jakke for et par uker siden i en litt knæsj farge. Nå blir jeg kvalm av å tenke på den. Hang den i et skap og tør ikke se på den. Håper det gir seg altså, for jakka er jo så fin egentlig. [emoji849]

Må bare legge til at jeg blir kvalm av å tenke på farger. Kjøpte en knallfin jakke for et par uker siden i en litt knæsj farge. Nå blir jeg kvalm av å tenke på den. Hang den i et skap og tør ikke se på den. Håper det gir seg altså, for jakka er jo så fin egentlig. [emoji849]
HAAHAHAA:laughing025

Jeg satt på venterommet hos legen i to timer og følte at alle menneskene rundt meg luktet vondt. :-( Var utrolig kvalmende! Jeg tror ikke det var en eneste en som ikke luktet noe: Parfyme, skyllemiddel, gamle bleier, dårlig ånde, røyk... Skikkelig ekkelt! Blir kvalm igjen bare jeg tenker på det. :-( Flyttet meg på bussen også da jeg oppdaget at jeg hadde satt meg ved siden av en med sterk kroppslukt. Håper han ikke skjønte hvorfor jeg flyttet meg... Takler virkelig ikke lukter for tiden. Jif vindusspray for eksempel fyller jo alle rom bare av en liten spray og er helt forferdelig...

Haha, ja dette med luktesansen er ikke helt enkelt. Det er heldigvis ikke så ille hos meg, men jeg er konstant småkvalm og det eneste som hjelper er å spise. Men ikke hva som helst, selvsagt! F.eks. i går hjalp det kjempegodt med tomater, mens i dag blir jeg bare mer kvalm av å se på dem. Nå har jeg mer lyst på hamburger og kanelbolle.. :hilarious:
Og mye av det jeg pleier å like veldig godt, blir jeg sykt kvalm av å bare tenke på nå..
I morges nøys 8-åringen min så det kom snørr overalt(!) Jeg holdt på å spy i vasken, og han lurte veldig på hva jeg holdt på med.. klarte å holde meg, men det var bare så vidt. :wtf:
Det skal neimen ikke være lett!

Back
Topp