Den lukkede termingruppa

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Dette er mitt første svangerskap, så jeg ble medlem denne uka. Det vil si at det er en måned til jeg kan bli med i den lukkede gruppa.
Jeg merker at jeg ikke ønsker å skrive for private ting ute i det åpne forumet, jeg holder litt igjen. :smiley-ashamed008

Noen som kunne tenke seg at dette hadde vært aktuelt for oss:

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

2 uker og 100 innlegg feks? Kom gjerne med innspill. :joyful:
 
Er flere som synes det er vanskelig å komme opp i 50 innlegg, så usikker på den. Men kan ta en avstemning på det.
Veldig lite som skjer i den skjulte gruppen enn så lenge og, det meste blir tatt her på åpent :)
 
100 innlegg er mye! Det vil uansett ta over en måned
Nja, jeg skrev 50 innlegg på ei uke. Null stress, gikk ikke spesielt inn for det engang.

Henger man litt på "våre leker" kommer postene inn raskt også.
 
Last edited:
Jeg er på 84 siden onsdag. ;)
 
Noen måte man kan se hvor mange man har postet i februargruppen? Får bare opp totalen på babyverden:p
 
100 innlegg er sykt mye! Jeg er så trøtt at jeg ofte sovner når jeg endelig har tid til å lese og skrive litt på forum, så det hadde vært veldig dumt synes jeg. Vil jo gjerne få være med på skjult forum etter hvert...
 
Tusen takk, @Blomst_95 for at du fikset poll! :thumleft
 
Tusen takk, @Blomst_95 for at du fikset poll! :thumleft

Selvfølgelig ❤️ regler må bestemmes i fellesskap for skjult gruppe, skjønner at du synes det er kjipt å måtte vente 1mnd ❤️ samtidig føler flere at det er viktig for å vise at det ikke er troll/folk med dårlige hensikter. Er mange som fortsatt opparbeider seg tid og innlegg for å komme inn på skjult, så du er ikke alene om det. Håper du vil bli her sammen med oss :) ❤️
 
Syntes også 100 innlegg er litt mye. Er ikke alle tråder man føler man har noe å komme med:)
 
Selvfølgelig ❤️ regler må bestemmes i fellesskap for skjult gruppe, skjønner at du synes det er kjipt å måtte vente 1mnd ❤️ samtidig føler flere at det er viktig for å vise at det ikke er troll/folk med dårlige hensikter. Er mange som fortsatt opparbeider seg tid og innlegg for å komme inn på skjult, så du er ikke alene om det. Håper du vil bli her sammen med oss :) ❤️
Ja, og den ser jeg virkelig! :Heartred Noe av det verste med forum er nettopp troll...
 
Back
Topp