Den lille luringen!

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har fått en skikkelig ramp i det siste :P Jeg skulle på NAV idag for å levere de 3 siste lønnslippene mine sånn at jeg kunne få innvilget en søknad. Men jeg kunne ikke finne de søknadene. Så da fikk jeg jo ingen søknad innvilget før jeg hadde funnet dem. Så nå har jeg leita leiligheten rundt etter de lappene som jeg VET at jeg hadde lagt i en spesiell skuff.. Og gjett hvor jeg fant dem? Joda de var fint plassert på bånn av ene lekekassa til knotten.. Og hvem tror dere synderen kan være?:P For bak meg satt nemlig en liten gutt og gliste og lo av seg selv og synes sikkert han har vært veeeeeldig flink :P

Og tidligere idag ville jeg at han skulle komme å leke med meg på leketeppet sitt.
Jeg: "Ravn Kenneth vil du være med mamma å leke?"
Han: "Nei nei nei"
Jeg: "Jo kom da! Bli med mamma å lek"
Han: "NEEEEEEEEI"
Jeg: "Vær så snill, kan du ikke leke litt med mamma?"
Han : "NEEEEEEI mamma Neineinei" *stirre sint på*

Hehehhe uff hvordan skal dette gå :P Han er ikke 1 år engang og vet allerede hvordan han skal få mammaen til å gå på veggen, OG svarer meg tilbake :P

ha ha ha, de er så søte..

Em våknet i natt, ville jo gi henne smokken da for hun vil jo som regel ha den på natta, så bare dytter hun bort handa mi og sier "nei nei". Så gir jeg henne flaske da og joda det var den hun skulle ha. Så drakk hun litt, tok jeg flaske og gav henne smokken og der sovnet hun igjen.... he heehe da lo jeg masse....
og i dag til stor forargelse så snudde Em seg i vogna på senteret og stod der og hoppet mot meg og lo.... ahhh, kjente jeg lo og gråt samtidlig... u-mulius....

Merethe

heheheh det skal være sikkert og visst:P at de vet hva de vil :P

Ble bare litt sjokkert over at han faktisk skjønner det jeg sier, og vet hva han skal svare :P Men har vel bare arva taleevnen til mammaen :P Jeg kunne jo snakke i 2ord-setninger og noen ganger 3ord før jeg var 1 år så :P

He he så søt han er da[:D]

ORIGINAL: lissik

ORIGINAL: lissik

ORIGINAL: Drømmeren

Hehehe så søt da[:D]
Ja di vet hva di vil[8D]

Back
Topp