Den lille kulen

Jeg er også tynn, men klarer ikke kjenne den. Veldig frustrerende [emoji43] jeg er 14+6 i dag og har fått mage. Skulle ønske jeg kjente den.

Jeg er også tynn, men klarer ikke kjenne den. Veldig frustrerende [emoji43] jeg er 14+6 i dag og har fått mage. Skulle ønske jeg kjente den.

Første gang du er gravid?

Jeg hadde full blære og den låg som en sånn fin liten kul på høyre siden, har leita og leita etter livmoren de siste ukene hehe.. men endelig kom den!!!

Kanskje viss du ligger litt lengre i sengen om morgenen før du tisser, så stryker du bare hånden nedover fra navlen og ned ? Jeg fant min litt på siden :) var sånn sist gang også :)

Før og etter jeg hadde tisset!!!!

Vedlegg

• 5E0E8FB0-942A-4F78-AC39-9DE93F67C95B.jpeg
    5E0E8FB0-942A-4F78-AC39-9DE93F67C95B.jpeg
    93,2 KB · Visninger: 105
  • F2F77B4B-FC9B-4B86-9823-AE0848DF8900.jpeg
    F2F77B4B-FC9B-4B86-9823-AE0848DF8900.jpeg
    42 KB · Visninger: 97
Så ikke min før for et par dager siden.. var da 13+5 :) også med full blære på morningen etter å ha ligget litt på ryggen :) en fin, liten kul på høyre side :) veldig stas!

Den siste uka har jeg fått en ordentlig kul som går helt opp til navelen om morningen :) kjenner livmora ellers også men ikke så godt som når jeg våkner.

Samme her- har fått mage, men trodde lille mini lå nede bak skambeinet, siden jeg ikke kjente noe.. men da jeg var på UL idag tok vi utvendig.. og mini ligger fint rett nedenfor navelen.. men jeg har morkaka mellom huden og mini, som en støtdemper, forklarte legen...

Første gang du er gravid?

Jeg hadde full blære og den låg som en sånn fin liten kul på høyre siden, har leita og leita etter livmoren de siste ukene hehe.. men endelig kom den!!!

Kanskje viss du ligger litt lengre i sengen om morgenen før du tisser, så stryker du bare hånden nedover fra navlen og ned ? Jeg fant min litt på siden :) var sånn sist gang også :)

Fjerde barnet mitt, og mener jeg har funnet den litt til høyre tidligere [emoji4] skal sjekke i morgen. Nå har jeg vært på do allerede [emoji16] takk for tips!

Gravid med nr 7, 13 uker i morgen og har ikke antydning engang [emoji23]
(Det er 8 gang jeg er gravid)

Lurer på om jeg er gravid i det hele tatt [emoji848][emoji16][emoji23]

Første kontroll 6.november, så da får jeg vel svar!

Back
Topp