Den lille barnebutikken

jenta86

Gift med forumet
Noen som har kjentskap til denne siden og produktene?
Er på jakt etter ny vogn og bilsete da lillegull kommer i oktober,å kom over denne siden.. men syns det virket ufattelig billig for et helt sett..ikke noe å si på det når økonomien ikke er så mye å skryte av :p

Noen som hat handlet her?

https://denlillebarnebutikken.no/barnevogn/barnevogn-(3-i-1)/coral-sort

Aldri hørt om men denne tråden skal jeg følge med på :)
Ikke jeg heller,men ser jo de har butikk også... og produktene ser ikke dårlige ut og er jo 1års garanti... :) er jo et kupp om de ikke har nå negativ omtale ;)

Ikke jeg heller,men ser jo de har butikk også... og produktene ser ikke dårlige ut og er jo 1års garanti... :) er jo et kupp om de ikke har nå negativ omtale ;)

Når jeg blir gravid så skal jeg dra å se på dette. De har en side på Facebook også så jeg. Ja, helt klart. Er jo gull verdt hvis kvaliteten er bra. For er mye for pengene.

Hadde aldri kjøpt bilstol der, står ikke noe om merke eller noe jo.

Har sida telefonnummer slik at man kan ta kontakt med dem?

Nettbutikker som ikke har slike opplysninger virker litt muffins ;)

Har sida telefonnummer slik at man kan ta kontakt med dem?

Nettbutikker som ikke har slike opplysninger virker litt muffins ;)
Den har org. Nr :)

Ville ikke brukt sete derfra med så lite informasjon. Jeg bruker kun kjente bilstoler. Det meste er godkjent på en eller annen måte, men ikke alt som er like trygt. Et godt eksempel er barneleker du får kjøpt i vanlige lekebutikker som inneholder giftstoffer. Kommer jo stadig nye undersøkelser/artikler med giftstoffer i barneklær og barneleker..

Tenkte det samme ang setet jeg også.. men skal undersøke de litt ekstra :)

Men de har både telefonnr,mail og besøksadr..

Back
Topp