Den lille banditten min.. *bilder*

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Fant ut jeg måtte legge ut no skrytebilder av den lille skatten min jeg også :rolleyes::D:rolleyes:

Veldig spennende å se på fingrene for tiden! :D

11111.jpg

Når man ikke har votter på, så må man ha lue :rolleyes:

44444.jpg

Blideste gutten i mils omkrets :D

33333.jpg

Jammen godt man har pus som kan passe på når det blir litt skummelt! ;)

55555.jpg

Også små helter må sove i blant.. ;)

22222.jpg

Herlighet, så nydelig han er!!!!!! :D
Smelter helt jeg!

Herlighet, så nydelig han er!!!!!! :D
Smelter helt jeg!

Tusen takk! :D Han er en liten sjarmør ja. Morsomste er å se alle ekspeditrisene som flokker seg rundt han og pappa'n når vi er på shopping og jeg vandrer litt avgårde for meg selv :p hehe

ååå, han er bare eksepsjonelt pen den gutten altså! :rolleyes: stakkars som må ha lue eller votter på hele tiden, blir ikke vottene fort våte? Det blir de her, går rett i munnen :p

Han er helt utrolig flott gutten din, en skikkelig sjarmør ja:-)

Han er skikkelig vakker er han :love7 Rett og slett nydelig :love2

ååå, han er bare eksepsjonelt pen den gutten altså! :rolleyes: stakkars som må ha lue eller votter på hele tiden, blir ikke vottene fort våte? Det blir de her, går rett i munnen :p

Han er ikke vond å hvile blikket på nei ;):D Vi er en heldig gjeng mammaer som har så deilige bebiser!! :D Man blir helt betatt av å se bildene av disse små herlige nurkene :D

Vottene blir litt våte, men han har dem ikke i munnen når han sover, så det er de minuttene etter kveldsstellet, før han sovner og om morgenen når han våkner at han stapper dem i munnen. Han må jo få trene fingerferdighetene sine, så derfor har jeg lue på ham om dagen. I går var faktisk første gang på flere måneder at han var fri for sår i hodet! :D:D:D HURRAAA! Smører ham med jordnøttolje i hodet flere ganger om dagen også, så det er litt greit å ikke få den oljen over alt også.

Tusen takk, jenter, det varmer et stolt mammahjerte! :D:D:D

Håper han slutter å klø så fælt snart da, stakar :D

huff, ja stakkars liten som klør sånn! Håpe det gir seg! Jeg var eksembarn og måtte sove med votter til jeg var ganske stor, og tok krystallfiolette bad for å tørke opp eksemen :eek: Håper virkelig han slipper unna det!!!

Jeg har psoriasis selv, så jeg har helt panikk for at han skal arve det :eek:
Var forresten og shoppet Locobase Repair krem på fredag, og den har gjort underverker for kroppen hans :D
Spurte litt om disse parabenene i kremene, og hun som sto bak skranken kunne fortelle at blåbær inneholder parabener, så hun mente det var blitt en smule småhysterisk hele greia.. :confused005 Vet ikke helt hva jeg skal tro :confused004

I går var han endelig fri for sår i hodet :D ..men så fikk han av seg luen da han lekte på gulvet i sted, så nå er det fullt av bittesmå sår igjen :eek::(:confused: *sukke*

Var forresten og shoppet Locobase Repair krem på fredag, og den har gjort underverker for kroppen hans :D
Spurte litt om disse parabenene i kremene, og hun som sto bak skranken kunne fortelle at blåbær inneholder parabener, så hun mente det var blitt en smule småhysterisk hele greia.. :confused005 Vet ikke helt hva jeg skal tro :confused004

I går var han endelig fri for sår i hodet :D ..men så fikk han av seg luen da han lekte på gulvet i sted, så nå er det fullt av bittesmå sår igjen :eek::(:confused: *sukke*

Nei uff, lille skatten. Tydelig han klør noe veldig da:(:(:( altså, jeg tar ikke hva apoteket sier for en god fisk. Skal jaggu meg søke opp det på nettet etterpå mht blåbær og parabener:eek:

Han var jo bare vakker da..ble nesten litt verpesjuk her nå :)

Så bra at den kremen hjelper!!! :D

Må slenge meg på jeg også - så utrolig skjønn han er!! :)

stakkars liten, tydelig at det klør ja!

Nei uff, lille skatten. Tydelig han klør noe veldig da:(:(:( altså, jeg tar ikke hva apoteket sier for en god fisk. Skal jaggu meg søke opp det på nettet etterpå mht blåbær og parabener:eek:

Så bra at den kremen hjelper!!! :D

stakkars liten, tydelig at det klør ja!

Han klør helt manisk alle steder han kommer til. Har noen pene røde kloremerker på brystet og lårene også, men der er ikke huden så tynn og skjør som oppe på hodet, så der har han "bare" såre røde roser :eek: :confused: Har fått legetime til ham 5. februar, så jeg håper vi kan få litt hjelp da! Enn så lenge så gjør den Locobase Repair-kremen i alle fall at han ikke er så tørr :)

For en pen gutt!!Helt nydelig<3 Håper han snart gir seg med krafsinga,det høres litt ubehagelig ut! :-)

Han klør helt manisk alle steder han kommer til. Har noen pene røde kloremerker på brystet og lårene også, men der er ikke huden så tynn og skjør som oppe på hodet, så der har han "bare" såre røde roser :eek: :confused: Har fått legetime til ham 5. februar, så jeg håper vi kan få litt hjelp da! Enn så lenge så gjør den Locobase Repair-kremen i alle fall at han ikke er så tørr :)

Håper legen finner ut av noe, for er frustrerende og klø sånn, stakkars:confused::oops::( Han er helt fantastisk nydelig:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back
Topp