Den lever!!! *oppdatert, med bilde!*

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Ferdig på UL nå, og alt er helt perfekt med vår lille sprell <3 turnings og et fint hjerte som slo :-D sitter i bilen på vei hjem nå, så oppdaterer mer når jeg har kommet hjem. Lykke!!!!!

__________________________________________________________________

Oppdatering! :-) Vi var veldig tidlig ute på sykehuset, så vi måtte sitte og vente i ca en time før jeg ble ropt inn. Verdens søteste damelege, så nyutdanna og hyggelig ut. Men så feil kan man ta! Hun var ikke trivelig i det hele tatt, var nesten litt sur! Nei, hun var ikke noe særlig. Heldigvis var det en turnuslege som også var med, og hun var litt blidere, dog mye mer usikker på ting :p

De sjekka meg innvendig begge to, den ene hardere enn den andre, gosjameg :s De fant ut at jeg hadde bakovervendt livmor, hva nå enn det betyr. Må google litt :-) De sa at det ikke hadde noen spesiell betydning for svangerskapet osv da, så det er vel greit. Så putta de inn den ultralyd-pinnen, og plutselig så vi en "stor" baby <3

Først så sjekka de alt rundt for å se om det så greit ut, spes siden hun turnuslegen skulle lære litt også. Men så peila de inn ungen igjen, og der lå den med hjertet som slo så fint, og den turna og rørte mye på seg! Gud, for et morsomt øyeblikk! Det var skikkelig herlig :-) 

Hun målte at den var 4,3cm, og at jeg derfor var 11+0 uker. Jeg kommer bare til å ha den tickeren jeg har tror jeg, så endrer jeg den etter ordinær UL (som for øvrig ble 23.oktober) om det er noe annerledes da :-) 

Her er lille Ida eller lille Morten (mest sannsynlig) haha :-))) Jeg og min kjære bare så på hevrandre og gliiiste når vi gikk ut <3 OG svigermor har vært skikkelig på hogget og skaffa en omtrent helt ny og gratis ikea-sprinkelseng til oss! :p Nå kan det begynne, jeg gleder meg til søndag og til jeg skal dele det med familien min :-D


 
HURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
 
WOHO!!!! *danse på bordet*
 
åååh jaaaaaa :D så glad på dine vegne, nå håper jeg du får slappet av og kost deg :)
 
Yeeeeey!!!! 
 
Woohoo! :D Såå bra ! :D 
 
 
HUrra :) Gratulerer med en nydelig liten baby i magen :)
 
Så flott!!  Nå kan du slappe helt av og nyte svangerskapet :-)
 


scrufy skrev:
Så flott!!  Nå kan du slappe helt av og nyte svangerskapet :-)


Ja, herregud, det kan jeg virkelig gjøre nå! Takk for at du sa det, jeg har ikke tenkt på det sånn før nå.. Åh, det var en stor lettelse :-)) 

Takk til dere andre også, jeg er overlykkelig nå!
 
Å så fin liten baby!! (men med de måla stemmer jo din lengde bedre, legen målte vår til 4,0 og sa det tilsvarte 11+2.. Men det var litt feilmåling så han målte en gang til så ble den litt mindre.. Er så mye forskjellige målemetoder ute og går syns jeg..)
GRATULERER igjen så masse med vellykka ul, nå kan du slappe litt av og nyyyte det!! 
 


Sylvia80 skrev:
Å så fin liten baby!! (men med de måla stemmer jo din lengde bedre, legen målte vår til 4,0 og sa det tilsvarte 11+2.. Men det var litt feilmåling så han målte en gang til så ble den litt mindre.. Er så mye forskjellige målemetoder ute og går syns jeg..)
GRATULERER igjen så masse med vellykka ul, nå kan du slappe litt av og nyyyte det!! 

Alldeles nydelig var den der den lå og ligna på en bamsemums <3 Ja, det er litt ulike målinger ute og går vil jeg tro ja! Det er jo ikke så lett å få det til på millimeteren eller :p Så jeg bare fortsetter å være der jeg er jeg :-) 
 
Så godt å høre at alt står bra til!! Ul er så heeeeeeeeerlig når alt går bra!!! 
 
NÆÆÆÆH!!!! den ser jo ut som en baby joooo!! ikke en liten ugjenkjennelig klump!!! åååååh!!! elsker ultralydbilder :D
supert at alt var bra med lille Ida-morten :D
 
OOOhhh nå ble jeg glad!! Så fantastisk!! 

Gratulerer med lille, fine, friske babysen i magen din!!! Nå kan du slappe av og nyyyte disse fantastiske ukene som kommer. 
 
Neimen så herlig å se! Tenker meg du er lykkelig nå! ;) Gratulerer så masse, nå er det bare å forsøke å nyte tiden fremover så godt du kan..hihi, håper du er flinkere enn meg :P
 
Back
Topp