Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker dagene på å fylle opp frysen med bakvarer også strikker jeg.. Nybegynner så tar tid Alltid noe å gjøre hjemme! Også hatt noen venninnekvelder når jeg har orket det.
Det har jeg også bakt og tror kanskje jeg må lage en ny batch om jeg rekker det Allerede snoket litt i fryseren, heheJeg bakte en stor runde med kanelsnurrer i dag, kjekt å ha i fryseren til vi besøk i tiden etterpå
Listemani her også Lager liste over daglige gjøremål og elsker følelsen av å stryke det av listenJeg har listemani ny liste hver dag over ting som skal gjøres... bare for å føle at jeg gjør noe nyttig men nå har jeg liksom ikke mer å lage lister av.. alt skittentøy er vasket. Alle skap og skuffer er rydder osv... også prøver jeg å få til et par gå-turer i løpet av dagen jeg er bare ikke lagd for å ligge på sofaen, det går ikke.
Hvordan tiner du det?Det har jeg også bakt og tror kanskje jeg må lage en ny batch om jeg rekker det Allerede snoket litt i fryseren, hehe
Listemani her også Lager liste over daglige gjøremål og elsker følelsen av å stryke det av listen
Jeg tiner de på nest, laveste effekt i mikroen og det blir bra. Hva gjør du?Hvordan tiner du det?
Vet ikke ennåJeg tiner de på nest, laveste effekt i mikroen og det blir bra. Hva gjør du?
Haha, ikke alle som snoker i frysen skjønner jegVet ikke ennå
Har ikke kommet dit ennå... Har en skuff full av drittHaha, ikke alle som snoker i frysen skjønner jeg