Den lange ventetiden

karro.90

Betatt av forumet
de fleste av oss går vel stort sett rundt å venter og venter og venter nå!
Hva slags tidsfordriv har dere for å få dagene til å gå?
Jeg selv prøver å strikke julegaver og pusle med litt husarbeid :) lei av å se på tv hele dagen!

Jeg har bakt litt, fått litt hjelp av mor til å vaske litt i heimen.. er ikke så mye jeg orker å gjøre, men klarer samtidig ikke helt å slappe godt av heller. Så mye en gjerne skulle gjort som en ikke får til! Blir lei av å ligge på sofaen og se på tv som du sier.. lese bøker da :-)

Jeg også prøver å pusle og vaske litt hjemme så det skal være hyggelig å komme hjem fra sykehuset, men begrenset hva man får til med et kranglete bekken. Tiden går saaakte :-)

Har strikket og heklet 2 vognposer + div klær og bamser til den lille. Er nå tom for prosjekter så kjeder meg:wtf:. Kanskje jeg rekker å strikke en lue til 2 åringen:)

Jeg bruker dagene på å fylle opp frysen med bakvarer også strikker jeg.. Nybegynner så tar tid:) Alltid noe å gjøre hjemme! Også hatt noen venninnekvelder når jeg har orket det.

Jeg bruker dagene på å fylle opp frysen med bakvarer også strikker jeg.. Nybegynner så tar tid:) Alltid noe å gjøre hjemme! Også hatt noen venninnekvelder når jeg har orket det.

Jeg bakte en stor runde med kanelsnurrer i dag, kjekt å ha i fryseren til vi besøk i tiden etterpå :)

Har baka litt rundstykker ol som jeg har lagt i fryseren til barseltiden.... og strikka klær til den lille, handla inn siste rest, gått tur nesten hver dag og rydda/vaska i hjemmet... fikser dårlig å sitte i ro hele dagen, uansett hvor vondt jeg har i kroppen :p så har vært mye på besøk/fått besøk når anledningen har bydd seg ;)

Orker fint lite igrunnen... sover ekstremt mye. Tiden går veldig fort da, når man har 14 timer søvn I døgnet :-p å en 3åring som gjerne vil ha litt oppmerksomhet av mamma. VELDIG glad det ikke er så alt for lenge igjen :-p

Jeg har listemani :-p ny liste hver dag over ting som skal gjøres... bare for å føle at jeg gjør noe nyttig :-p men nå har jeg liksom ikke mer å lage lister av.. alt skittentøy er vasket. Alle skap og skuffer er rydder osv... også prøver jeg å få til et par gå-turer i løpet av dagen :-) jeg er bare ikke lagd for å ligge på sofaen, det går ikke.

Jeg har listemani :-p ny liste hver dag over ting som skal gjøres... bare for å føle at jeg gjør noe nyttig :-p men nå har jeg liksom ikke mer å lage lister av.. alt skittentøy er vasket. Alle skap og skuffer er rydder osv... også prøver jeg å få til et par gå-turer i løpet av dagen :-) jeg er bare ikke lagd for å ligge på sofaen, det går ikke.
Listemani her også :D Lager liste over daglige gjøremål og elsker følelsen av å stryke det av listen ;)

Merkelig hvor skuffa man blir når man våkner opp "like hel" på morgenen... Dagen er liksom ikke så spennende lenger, for da skjer det jo nest sannsynlig ingen ting.. bare å vente på kvelden og natten liksom. Haha.. for en boble dette er å leve i!

Back
Topp