Den lange reisen mot babydrømmen <3

D7F11646-E2B6-4A22-8DB5-EF9DC5779FD3.jpeg


Uke 5+1 ❤️ Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle teste meg mer etter at jeg fikk det bekreftet (1-2 uke cbd) meen, gikk på en testsmell i dag likevel. Det var fantastisk å se økning, siden jeg nesten ikke har noen symptomer enda. *bankibordet*

Håper såå at dette går bra ❤️
 
Da har jeg bestilt meg time til TUL 9 Juni, da er jeg 7+2 hvis utregningen min er riktig ❤️ La tiden gå fort!!!
 
Hei ♥️ Gratulerer så mye med graviditeten! Fantastisk å se disse flotte testene dine. Jeg fikk 1-2 på digital samme dag som deg! Artig at det ble klaff for begge. Hvordan går det med deg mtp symptomer så langt? ☺️
 
Hei ♥️ Gratulerer så mye med graviditeten! Fantastisk å se disse flotte testene dine. Jeg fikk 1-2 på digital samme dag som deg! Artig at det ble klaff for begge. Hvordan går det med deg mtp symptomer så langt? ☺️
Heisann, og tusen takk for det :Heartred gratulerer til deg også :love7 så gøy at det ble på samme dag! Det går veldig bra, nesten ingen symptomer. Hadde jeg ikke tatt test tror jeg ikke at jeg hadde merket at jeg faktisk er gravid, bortsett fra veldig ømme brystvorter den siste uka, sånn at jeg må ha bh på hele tiden:eek: ellers er jeg veldig trøtt og har litt vondt i korsryggen bare. Matlysten er ok. Og ingen kvalme *bank i bordet* :p

enn med deg? Har du symptomer? Når har du termin forresten? Ut fra første dag i siste mens:woot: min er 30.01.21. Veldig spent på tul neste tirsdag, håper så fryktelig at det er liv og alt ser bra ut :smiley-angelic001:Heartred
 
Heisann, og tusen takk for det :Heartred gratulerer til deg også :love7 så gøy at det ble på samme dag! Det går veldig bra, nesten ingen symptomer. Hadde jeg ikke tatt test tror jeg ikke at jeg hadde merket at jeg faktisk er gravid, bortsett fra veldig ømme brystvorter den siste uka, sånn at jeg må ha bh på hele tiden:eek: ellers er jeg veldig trøtt og har litt vondt i korsryggen bare. Matlysten er ok. Og ingen kvalme *bank i bordet* :p

enn med deg? Har du symptomer? Når har du termin forresten? Ut fra første dag i siste mens:woot: min er 30.01.21. Veldig spent på tul neste tirsdag, håper så fryktelig at det er liv og alt ser bra ut :smiley-angelic001:Heartred


Så bra ♥️ Samme som deg, bank i bordet! Har vært veldig tørst og drukket og tisset mye, og merket veldig ømme brystvorter nå i løpet av helgen. Veldig kveldstrøtt og litt lett verk i korsrygg. Jeg har termin 05.02.21 :D Så spennende med TUL! Jaa, håper du får se et lite bankende hjerte inni der ♥️ Jeg skal til gyn når jeg er 6+0, han har ultralyd så håper også på å få se liv!
 
Så bra ♥️ Samme som deg, bank i bordet! Har vært veldig tørst og drukket og tisset mye, og merket veldig ømme brystvorter nå i løpet av helgen. Veldig kveldstrøtt og litt lett verk i korsrygg. Jeg har termin 05.02.21 :D Så spennende med TUL! Jaa, håper du får se et lite bankende hjerte inni der ♥️ Jeg skal til gyn når jeg er 6+0, han har ultralyd så håper også på å få se liv!
Åå, så spennende!!:woot: Når er du 6+0 da?:Heartred
 
Når man glemmer av at man har dagbok :wideyed: haha! Hei i natten! Her har det igrunn ikke skjedd så alt for mye siden sist men jeg kan jo oppsummere litt:p

Jeg bestilte meg jo time til TUL for ei stund siden og i morgen allerede er dagen her (eller i dag faktisk:eek::eek:) jeg gruver og gleder meg om hverandre. Jeg er så redd det ikke skal være hjertelyd eller at lille bringebæra har sluttet å vokse og utviklingen har stoppet opp:( men jeg må bare prøve å tenke positivt. Har jo fått en del symptomer de siste dagene, blandt annet;

*stikkinger/stramming i underlivet(livmor?:smiley-ashamed008:laughing002)
*Uggenheten har sånn smått gått over i kvalme
*Blir kvalm/bilsyk når jeg kjører bil
*Fører opp trøtt siden det ikke virker som det skal avta med det første
*litt ubehag i korsryggen

Hadde legetime i dag og ble da sykemeldt i 14 dager og fikk resept på kvalmestillende, afipran. Så får vi se om det ikke blir bedre :)

Nå skal jeg forsøke å legge meg og håpe at jeg sover lenge i morgen, så blir det så mye kortere tid å gå å vente i spenning på TUL kl 17!:eek:

Jeg krysser alt jeg har for deg, lille bringebæra vår som er så alt for ønsket :Heartred:Heartblue
 
Da har vi fått bekreftet at det var liv, hjertet slo så vakkert :Heartred fikk også bekreftet at det kun er èn der inne :happy: men ble satt tilbake fra uke 7+2 til uke 6+1, så akkurat det var litt kjedelig - men så lenge lille har det bra er det ikke noe å henge seg opp i :Heartred jordmor prøvde først med utvendig UL siden vi trodde jeg var 7+2 men hun fant ingenting så det ble innvendig UL og da fant hun lille med en gang:happy:
 

Vedlegg

  • CBF5C3AF-EBE6-44AA-9964-EFC27CCB8C72.jpeg
    CBF5C3AF-EBE6-44AA-9964-EFC27CCB8C72.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 54
Back
Topp