Den lange reisen mot babydrømmen <3

Har du testet igjen i dag? ❤️❤️

Hei, så hyggelig at du spør :Heartred Tok denne nå nettopp! Ser rosa strek, men syns ikke den har blitt sterkere :( men dette er jo ikke tidlig test fra rfsu som jeg la ut bilde av i går, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Tok også en CBD tidligere - ikke gravid :schocked028:sorry:
 

Vedlegg

  • E52534B9-DEE1-43E9-AC3C-497EA56AE6E7.jpeg
    E52534B9-DEE1-43E9-AC3C-497EA56AE6E7.jpeg
    13 KB · Visninger: 94
Hei, så hyggelig at du spør :Heartred Tok denne nå nettopp! Ser rosa strek, men syns ikke den har blitt sterkere :( men dette er jo ikke tidlig test fra rfsu som jeg la ut bilde av i går, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Tok også en CBD tidligere - ikke gravid :schocked028:sorry:

den er jo tydelig strek på! Jeg hadde ventet en dag til med digital ❤️ Dette kan jo ikke være noe annet enn en liten spire ❤️
 
Hei, så hyggelig at du spør :Heartred Tok denne nå nettopp! Ser rosa strek, men syns ikke den har blitt sterkere :( men dette er jo ikke tidlig test fra rfsu som jeg la ut bilde av i går, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Tok også en CBD tidligere - ikke gravid :schocked028:sorry:
Jeg fikk ikke gravid på morraen og 1-2 på kvelden. ❤️ Tydelig strek på testen din hvert fall!
 
tuusen takk:Heartred så spennende, hvor mange dpo er du?:love7 Ja, jeg havner i januargruppa med foreløpig termin 30.01, hva med deg? :joyful:
er 10 dpo, fikk nettopp positiv digital:) jeg tror jeg havner i februargruppa:(
 
Back
Topp