Den kvalmen...

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
har vært en del kvalm i det siste, ikke noe kjekt i det hele tatt, men det følger vel med..
var ikke så mye kvalm når jeg gikk gravid med Embrik, så da tenker jeg kanskje at det er en liten jente inni magen..

ORIGINAL: Lindafa1

Jeg føler så med deg.. Huff.. er såååå kvalm selv[:'(] morgen som kveld.. huff..Slitsomt[&:]
Men er jo verdt det til slutt [:)]

ja det er sant det, det går over heldigvis, er ikke sånn ekstremt kvalm, men så små uggen hele veien

Er småkvalm hele tida men det topper seg iblant. Føltes som eg måtte kaste opp når eg la meg i går[:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja, pokker ta den kvalmen!

Det går liksom bra, så lenge jeg ikke spiser noe[:-] Spiste en skål musli med snuppa i sted, tre minutter etterpå gikk jeg bare og halvveis brakk meg, uten at det kom opp noe[:-]

Sutre enda meir over kvalmen og trøttheten... Eg må starte pakke til eg skal flytte om ei mnd og vaske ned ikkje minst[:-][:-] Og så skal eg reise ein liten tur til typen i uka som kjem, så må pakke til det og.. Men her ligger eg no[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Svartengel

Sutre enda meir over kvalmen og trøttheten... Eg må starte pakke til eg skal flytte om ei mnd og vaske ned ikkje minst[:-][:-] Og så skal eg reise ein liten tur til typen i uka som kjem, så må pakke til det og.. Men her ligger eg no[:'(][:'(][:'(]

Helt lov å sutre. Du får sutre her så ikke mannen går lei. En skikkelig ikke vær kvalm klem frameg.

Jeg må si at jeg har det mye bedre med det opplegget jeg har fått av homeopaten. Kan jo faktisk bevege meg litt og merker ikke kvalmen til tider. Så happy for her om dagen ville jeg helst bare dø av kvalmen. Så nå kan jeg gledemeg over å være gravid.[:D]

ORIGINAL: trilletralle

ORIGINAL: Svartengel

Helt lov å sutre. Du får sutre her så ikke mannen går lei. En skikkelig ikke vær kvalm klem frameg.

Jeg må si at jeg har det mye bedre med det opplegget jeg har fått av homeopaten. Kan jo faktisk bevege meg litt og merker ikke kvalmen til tider. Så happy for her om dagen ville jeg helst bare dø av kvalmen. Så nå kan jeg gledemeg over å være gravid.[:D]

Sida me ikkje bur ilag før i juli, så merke han lite, anna enn at eg bare vil sove[8D][8D] Han ringe aldri på ettermiddagen lengre, kun eg som ringe når eg er oppe no[8D][8D]

Eg har ikkje råd til å gå til nokon å få hjelp[8|][8|] Men eg har likevel kvalmefrie dagar omtrent[:D][:D] Men nett i dag er ingen god dag, så da sitje eg å skrive dagbok (svangerskapsboka) Og glede meg over livet som vokser inni meg[:D][:D] Må vere positiv enn om ein dårleg då[:)][:)][:)] 

Men det er kjempeflott at du får hjelp til din kvalme, eg sverge sjølv til seaband eg[:)][:)]

Oiii... eg glemte å klemme deg tilbake så her kjem ein MEGAKLEM[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp