den kvalmen, den kvalmen !

babylykke25

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har passert 11 uker og har de siste dagene blitt verre med kvalmen og spyingen! Jeg som trodde jeg skulle være heldig at det skulle gå over til uke 12. Det tror jeg kan glemme. Dette har vært et lett svangerskap forhold til mitt første. Der spøy jeg til langt over 20 uker. Håper virkelig jeg slipper. Jeg må ærlig innrømme at jeg er så glad for at dette er mitt siste svangerskap
 
Huff, det er ekkelt med den spyinga :(
Husker jeg gleda meg til jeg var 12uker sist, jeg var sikker på at den kom til å være over da, men den gang ei... Fortsatte daglig til jeg var 18uker.
Håper du slipper å ha den like lenge som sist!
 
Eg er 11+5 og spyr fortsatt og tidvis verre enn tidligare.. Er sååå slitsamt ;( eg og trøster meg med att dette er siste mann ..
 
denne gang vet jeg ihvertfall bedre enn å gå å vente på uke 12, men et lite håp hadde jeg. Det værste forgje gang var at alle bare, det går over til uke 12 og når uke 12 kom så var den fortsatt der. Den kvalmen er helt forferdelig!
 
Huff så kjedelig for dere! Jeg syns synd i meg selv i går fordi jeg ble kvalm av lukten av koteletter :P Det gjør jeg ikke nå lengre for å si det sånn.. ;) Håpe det går over for dere!
 
Uff.. føler sånn med dere... Heldigvis sluppet kvalmen og de fryktelige brekkningene denne gangen.
 
Back
Topp