Den kvalmen altså...

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg for denne gang, men der tok jeg feil. I ene øyeblikket har jeg kjempelyst på noe, men med engang jeg spiser det blir jeg skikkelig kvalm og dårlig. Går rundt å brekker meg hele dagen og får egentlig ikke i meg noe særlig mat eller drikke(blir kvalm av vann også). Veldig dumt, i og med at jeg er gravid OG ammer samtidig... Andre som fortsatt er dårlig? Jeg er 11 uker på onsdag, og syns å huske fra sist at det var rundt da det ga seg

Jeg er 8 uker i dag og fremdeles dårlig. Blir kvalm av stort sett alt. Bruker 30-60 min på frokost. Grusomt!

Uff, synes synd på deg. Er 9 uker i dag. Spydde fra tirsdag t.o.m fredag, heeeeele dagen. Fikk ikke i meg verken drikke eller mat. Vann er pyton. Jeg lever på Fun saft med appelsinsmak. Drikker det om natten også. Det har hjulpet mye. I går hadde jeg mitt første måltid siden tirsdag, cheeseburger!!! Kun det jeg hadde lyst på. Så jeg krøp meg avgårde! Spiste nesten hele og la meg etterpå

9 uker idag, spydde idag av lukten av leiligheten hjemme. ALDRI lagt merke til den lukten før jeg ble gravid og vasker og vasker, men den går ikke vekk :p

Er bare 6+4 så her har kvalmen akkurat meldt sin ankomst. Var nesten ikke kvalm med første, men nå føler jeg meg på nippet til å kaste opp hele dagen.

Er 8+1 og var innlagt for væskebehandling fra onsdag til fredag. Fått medisiner nå så ligger rett ut dagen lang og drikker små slurker isvann. Hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge tidligere svangerskap, og håper at det denne gangen gir seg tidlig..

Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg for denne gang, men der tok jeg feil. I ene øyeblikket har jeg kjempelyst på noe, men med engang jeg spiser det blir jeg skikkelig kvalm og dårlig. Går rundt å brekker meg hele dagen og får egentlig ikke i meg noe særlig mat eller drikke(blir kvalm av vann også). Veldig dumt, i og med at jeg er gravid OG ammer samtidig... Andre som fortsatt er dårlig? Jeg er 11 uker på onsdag, og syns å huske fra sist at det var rundt da det ga seg
Jeg har det på akkurat samme måte.. Er 11+1 i dag, håper det gir seg snart.
Er så lei av å være kvalm, og å bli kvalm hvis jeg spiser.. :)

Har det sånn jeg også men de tre siste dagene er det faktisk blitt mye verre :-/ Spyr og brekker meg hele dagen og får i meg minimalt med mat som jeg greier å beholde :-( Er så sliten og har så dårlig samvittighet ovenfor de to små nurkene men jeg vet de tar det de skal ha så det er jo meg det går utover. Har ett sånt skikkelig sliten ansikt å og ser det veldig godt under øynene :-/

Har det sånn jeg også men de tre siste dagene er det faktisk blitt mye verre :-/ Spyr og brekker meg hele dagen og får i meg minimalt med mat som jeg greier å beholde :-( Er så sliten og har så dårlig samvittighet ovenfor de to små nurkene men jeg vet de tar det de skal ha så det er jo meg det går utover. Har ett sånt skikkelig sliten ansikt å og ser det veldig godt under øynene :-/
Jeg ser også fryktelig sliten ut! Mørke ringer under øynene og temmelig bleik! Jeg har til gode å kaste opp da, går bare rundt å brekker meg. Nesten så jeg håper jeg får til å kaste opp bare for å "lette litt på trykket"

Jeg ser også fryktelig sliten ut! Mørke ringer under øynene og temmelig bleik! Jeg har til gode å kaste opp da, går bare rundt å brekker meg. Nesten så jeg håper jeg får til å kaste opp bare for å "lette litt på trykket"

Jeg lurer på om jeg har feber og egentlig burde ta kontakt med legen evt kk igjen :-/ Kan jo umulig være bra å gå å være så dårlig ? Blir litt engstelig kjenner jeg

Hos meg er det stort sett værst på kvelden og natten. Føler magesekken ligger i halsen, går bare rundt og raper. Har heldigvis ikke spydd enda, men er på same tanke som Lihsj, "lette på trykket"...

Jeg sliter også med at det er vanskelig å få kasta opp. Det går innimellom, men som regler bare brekker og brekker jeg meg voldsomt og er ekstremt kvalm. Er utrolig slitsomt og kunne også tenke meg å faktisk få spydd når det velter seg i magen og det kjennes ut som om jeg har vært på den fyllekula dagen før :(

Jeg er 11+1 og kaster fremdeles opp. Klokken er straks 14:00 og enda har jeg ikke klart å beholde noe i magen...:sorry: Blæh!

Jeg har vært kvalm en stund. For 2 uker siden begynte jeg å spy men det ga seg etter noen dager. Yes tenkte jeg....I går begynte jeg igjen å i dag har jeg spydd som en gris hele dagen. :sour:Er 11+0 i dag...

Begynte å bli kvalm og spy rundt uke 6... Oppkastet ga seg for noen dager siden, men tanken på mat gjør meg fortsatt kvalm, spesielt på kveldstid.. Er 9+5

9 uker idag, spydde idag av lukten av leiligheten hjemme. ALDRI lagt merke til den lukten før jeg ble gravid og vasker og vasker, men den går ikke vekk :p

Hehe, jeg også kjenner rare lukter overalt. Spesielt på loftgangen vår... Blir helt uvell, og har aldri lagt merke til lukten tidligere :p

Back
Topp