Den kronglete veien for å få nr. 2

Gravid 4+1

Strekene blir sterkere og håpet om at dette skal gå bra enda større :Heartred 13 dpo vs 15 dpo:
F0799175-0F43-48B5-9BC1-82C925ACAA25.jpeg
144F863D-6A16-48FA-99F8-8FBCC5D2CA50.jpeg


Fredag, da jeg var 13 dpo, var jeg hos gyn. Han tok ul, og kunne se starten på noe :Heartred vi snakka om støttemedisin og planen videre. Skal tilbake om to uker for å se om hjertet slår, da er jeg etter min beregning 5+5, så jeg vurderer å utsette timen noen dager. Noen som har erfaring med ul så tidlig?

Har satt de to første injeksjonene med klexane, og heldigvis var det ikke så ille som jeg frykta. Ble overraska over hvor lite vondt stikket var, men det svir en del når innholdet blir spøyta inn :hungover:
 
Gravid 5+2

Dagene går sakte avgårde. Utsatte timen hos gyn noen dager, så skal der når jeg er 6+2, altså om en uke :nailbiting: Har ikke testet de sistene dagene, men har en cb med ukesindikator som jeg skal ta i løpet av uken. Satser på 3+!

Har litt symptomer som treg mage, rare drømmer, rare pupper og litt kvalme (mer uggenhet egentlig, så skal ikke klage).

Våkner hver natt og angster over at jeg skal ha glemt noe, f.eks å ta støttemedisinene, så det er litt slitsomt.
 
Gravid 5+6

Syk for andre gang på en uke :sad010 Forrige uke var det omgangssyken, nå har jeg vondt i halsen og feberfølelse i kroppen. Måtte på jobb i dag, så nå gleder jeg meg bare til helg :Heartred

Fikk 3+ på tirsdag :smiley-bounce016
På mandag skal jeg til gyn - håper på å få se et bankende hjerte :Heartred
 

Vedlegg

  • B6B2F138-5062-49E5-8EC8-CED50A793EAC.jpeg
    B6B2F138-5062-49E5-8EC8-CED50A793EAC.jpeg
    1.012,9 KB · Visninger: 19
Gravid 5+6

Syk for andre gang på en uke :sad010 Forrige uke var det omgangssyken, nå har jeg vondt i halsen og feberfølelse i kroppen. Måtte på jobb i dag, så nå gleder jeg meg bare til helg :Heartred

Fikk 3+ på tirsdag :smiley-bounce016
På mandag skal jeg til gyn - håper på å få se et bankende hjerte :Heartred
Så deilig med 3+! Blir spennende på mandag :) God helg og riktig god bedring!
 
Back
Topp