Den kommer og går :(

eiamor

Flørter med forumet
Jeg har egentlig ikke noe å klage på når det gjelder kvalme og sånn så langt i svangerskapet .... Men når jeg var fra uke 7-10 var jeg en del døgn uvel og følte meg ikke så veldig i form ! Men fra slutten av uke 10 har jeg egentlig bare hatt det helt topp når det gjelder formen .

Men nå i uke 13 dukker denne kvalmen opp igjen ! Noen flere som syns at det kommer å går litt ?
Vil si at ellers så nyter jeg hver eneste dag som gravid <3 Føler meg utrolig heldig som skal få lov til å bære frem et vakkert lite barn <3

Usj så kjedelig[&:]
Du vet jo åssen jeg er [8D] hehe'

Jeg er kvalm enda - kasta opp senest på søndag. Er vel en av de heldige som er kvalm hele svangerskapet [&:][:(]

Jeg har nesten ikke vært kvalm. Var kvalm og spydde litt fra uke 4-6. Men etter det er det sjelden. Bare når jeg er kjempe sulten.
Men etter at jeg kom over uke 12, så har det vært plutselige "kvalmetak". Blir vel litt opp og ned på de fleste symptomer tror jeg=)

er akuratt sånn jeg også har det.. føler nesten det er annen hver dag her[&:] de verste dagene kommer jeg meg ikke opp og ut i det hele tatt og blir bare sengeliggenes med hodet i dassen..
skal veldig lite til for at jeg brekker meg eller spyr også..kan være nok med at noen røyker eller jeg kjenner bacon/fett lukt..[:'(]
på de gode dagene føler jeg meg ikke gravid og er mega pigg[8D]

fremdels i kvalm her, men mye mindre, kvalme/brekke meg anfall når jeg er sulten, lukter noe vondt, eller tenker på mat.. (men kan gjerne spise maten)[8D]

Jeg hadde det akkurat som du.Trodde jeg var kvitt kvalmen, så dukket den opp igjen [:@]

MEN, etter uke 17 har den glimtet med sitt fravær og fra uke 15 kom den sjeldnere og sjeldnere.

Lykke til og håper det gir seg snart for deg også! Man blir jo så utrolig lei.

Back
Topp