Den kommende pappaen...

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Hvordan reagerer den kommende pappaen for tiden? Her i huset er han om mulig enda mer engasjert og overveldet enn han var sist svangerskap, og det er så koselig å se og høre. Merker at jeg selv er mer rolig og stresser ikke så mye med legetime etc, men han er veldig opptatt om når vi skal på time, hvordan formen min er osv. Kjenner at jeg blir litt ekstra forelsket i den flotte mannen min :love7

Min mann er ikke hjemme for tiden, da han har reise jobb :)
Så det gjenstår å se hvordan han er når han kommer hjem :)

Jeg har ikke fortalt enda, men jeg husker sist jeg var gravid. Da stoppet han alltid opp når han så noe i butikker som hadde med barn å gjøre. Jeg kunne finne ham stående og se på et par votter, noen leker eller noe, helt bortreist :) Og hvis jeg fikk vondt noe sted så var "hva hva hva hvorfor hva skjer" kommentarer...:) veldig søt..

Her passer han på meg, spør Åssen formen er og Åssen det går med magen.Lager mat til meg, gjør mye mere husarbeid osv :-) også snakker han litt om hvilket rom barnet skal få, om vi skal make osv.også i går sa han at han hadde en sterk følelse på at det blir jente.han sier også han vil være med på alt av kontroller osv.

Her er han helt fantastisk:) Vi har prøvd å bli gravide med 3.mann nå i ett år, så tror han er så glad for at det endelig klaffet!

Oi. Min er ikke så oppmerksom. Ble litt skuffa over han når jeg leser hvor oppmerksomme deres menn er. Kanskje han blir mer oppmerksom når magen stikker fram

Back
Topp