den kom ikke i dag heller...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Nå er jeg lei av å vente... å dette er andre året på rad at det blir sånn.....
men kommer den ikke i morra så gud forby da kan ikke noe holde meg unna å marsjere inn på ligningskontoret å be om å få den i hånda... 9 er siste frist jeg skal ha den i hende å jeg kommer ikke å være grei da etter ikke å ha sovet siden i går morres å etter 2 nattevakter så ligningskontoret... få den til meg før jeg tropper opp det er til det beste for dere å meg....

Jeg fikk den heller ikke idag.....

ja gud hjelpe meg å ikke minst ligningskontoret om ikke... jeg har både mensen å da vært på jobb to netter uten søvn så hmm tror ikke jeg blir blid da...[&:][&:][&:]

min kom også idag [;)] satse på den kommer løpet av dagene..hørtte d hadde vært litt forsinkelser..

forsinkelser jeg ikke føler for å godta på nåværende tidspunkt...
det står på siden deres at den skal være oss i hende innen 9 april så uansett i morgen skal jeg ha den om jeg skal dukke opp på ligningskontoret å forlange det...

Men da kommer den nok i morgen! [8D]

Får du igjen da tror du?

ORIGINAL: meee

Men da kommer den nok i morgen! [8D]

Får du igjen da tror du?

jeg håper det..... jeg er jo lite skattedyktig på os min men så har jeg jobba litt siste halvår i fjor så jeg er faktisk ikke sikker.... derfor gruer jeg meg no vanvittig.....

Jeg har full OS..bet 9 % hver mnd..fikk igjen nesten 10 000..d jeg bet i skatt får jeg igjen..og om du har jobbet itillegg får du gjerne litt mer og da [;)]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

ja gud hjelpe meg å ikke minst ligningskontoret om ikke... jeg har både mensen å da vært på jobb to netter uten søvn så hmm tror ikke jeg blir blid da...[&:][&:][&:]

Får virkelig håpe at du får den nå da[:)][8D]

Ikke her heller [:(]

Har ikke engang fått den veiledininga... verken jeg eller mannen[8|]

ORIGINAL: ~Kine~

jeg fikk min i dag *heldigvis*

håpe deres kommer i morgen da[:)]

ORIGINAL: meee

Jeg har full OS..bet 9 % hver mnd..fikk igjen nesten 10 000..d jeg bet i skatt får jeg igjen..og om du har jobbet itillegg får du gjerne litt mer og da [;)]

ja pleier jo å få igjen pengene jeg har betalt i skatt på os jeg å men det som bekymrer meg er de 60000 jeg har tjent ved siden hvorpå jeg reduserte os ganske mye å satt opp skatten min en del også...
jeg drømte forrige natta at jeg får igjen 17260 faktisk men tror det er for godt til å være sant egentlig...
vi får bare vente å se.... ungene og handlekortet mitt får nok litt påfyll om det skulle vise seg at jeg er sanndrømt...

ORIGINAL: Lykkelig*mamma

Får virkelig håpe at du får den nå da[:)][8D]

ja det håper jeg... de har til posten kommer i morgen om ikke så blir det lurveleven er jeg redd...

ORIGINAL: arika

Har ikke engang fått den veiledininga... verken jeg eller mannen[8|]

da tror jeg at jeg hadde ringt ligningskontoret altså.... har dere flytta de siste mnd så er de ofte veldig seine med å registrere ny adresse fant jeg ut i fjor.

Det betyr BAKSMELL.. [8D]

Jeg fikk den idag,å der var det baksmell..[:'(]

ORIGINAL: Tvilling74

Ha det veldig klart for deg at nå tror jeg jeg blei litt kvalm av deg her...
veit ikke helt om jeg likte at fordommen min gikk i oppfyllelse......
men jeg har en vond følelse jaja vi får se... tiden vil vise...
Blei det mye baksmell på deg eller???

ORIGINAL: Tvilling74

Ha det veldig klart for deg at nå tror jeg jeg blei litt kvalm av deg her...
veit ikke helt om jeg likte at fordommen min gikk i oppfyllelse......
men jeg har en vond følelse jaja vi får se... tiden vil vise...
Blei det mye baksmell på deg eller???

Hehe.. Ja men det var du som startet det jo [8D]

Ble litt under 500kr  i baksmell her..

samma hvem som begynte det vel så lenge det faktisk stemte det jeg er mest redd for...

Back
Topp