Den kjipeste tissetesten aka Uvi

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Nå tror jeg all aksjeleggingen (selv med alle forholdsregler, har ført til en UVI her :sorry:

Så jeg måtte ta den kjipeste tissetesten: uvi testen som slo ut på nitritt og svakt på leucocytter.

Vil helst slippe antibiotika, og håper det går over skal drikke mye juice tenkte jeg. Ellers noen råd?

Pleier dere å løpe til legen med sånt med en gang? Jeg gjør ikke det (pleier å se om det går over ila noen dager) men har ei venninne som mener at man alltid må rett til legen for antibiotika. Selvfølgelig klar over faren for infeksjon i nyre osv men det kan da ikke være farlig å se an et par dager :rolleyes: Tanker?

Er ikke nødvendigvis farlig å vente ett par dager, men uvi kan fremprovosere abort og tidlig fødsel, derfor behandles gravide med en gang. Dersom du er i en prosess hvor du kanskje har en begynnende graviditet så ville jeg personlig behandlet det fort med tanke på å beholde en eventuell spire.

Er ikke nødvendigvis farlig å vente ett par dager, men uvi kan fremprovosere abort og tidlig fødsel, derfor behandles gravide med en gang. Dersom du er i en prosess hvor du kanskje har en begynnende graviditet så ville jeg personlig behandlet det fort med tanke på å beholde en eventuell spire.
Å det visste jeg ikke, takk :love7

Back
Topp