den her var jo fin..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Fra Krupps..  5liters bolle og 1000w motor..
Maskinen leveres med 5 liters bolle av rustfritt stål, visp, K-spade og eltekrok. Beregn ingrediensmengden med den innebygde vekten.

Kenwooden har 900 w motor, og 6,7 liters bolle.. - og koster 300 kr mer...
Ustyrt med 6,7 liter rustfri stålbolle, visp, eltekrok, K-spade og sprutdeksel. Leveres med kjøttkvern og hurtigmikser og kan utstyres med mer enn 20 ulike tilbehør.

hmmmm...

har den ikke selv men skal kjøpe den til kenwood,for den vet jeg er bra,den blir brukt i bakerier og

ORIGINAL: Oline

Hvordan er Krupps i størrelsen?
Ulempen med Kemwood er at den er så forbanna klumpete og plasskrevende.
Snakk om gyselig design[8|]

jeg finner ikke noe størrelseangivelse, men det er bilde her..

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=24431&cid=5623#

ser jo eeeeegentlig ut som en dårlig kopi av kenwood, men den har vekt og display på siden da..

Jeg hadde valgt Kenwood uten tvil! Mamma har hatt sin i over 20 år, og nå har jeg arva den for hu kjøpte den helt nye[:)]

Vet at den er utrolig bra!!!

ORIGINAL: Dollface™

Hvordan er Krupps i størrelsen?
Ulempen med Kemwood er at den er så forbanna klumpete og plasskrevende.
Snakk om gyselig design[8|]

jeg finner ikke noe størrelseangivelse, men det er bilde her..

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=24431&cid=5623#

ser jo eeeeegentlig ut som en dårlig kopi av kenwood, men den har vekt og display på siden da..

Kommer vel egentlig bare ann på smak og behag da.

Eller hva du har behov for.

Jeg baker og lager mye mat, men jeg klarere meg godt med en mye mindre og mer kompakt kjøkkenmaskin.
Brød baker jeg aldri, og når jeg lager annen gjærbaskt, så foretrekker jeg å elte for hånd.
Synes Kenwooden er alt for stor, i forhold til behovet jeg har. Hadde jo tatt halve skapet mitt.

nå bunner mitt behov i bunn og grunn ut i at jeg er drittlei av å elte pizzadeig og bolledeig for hånd.. jeg vil være "effektiv" på kjøkkenet, og da ser jeg for meg at min effektivitet vil øke betraktelig hvis jeg kan sette en maskin til å elte deigen for meg.. samtidig regner jeg med at min bakefrekvens vil øke betraktelig iom at jeg slipper å elte selv, og vi får oppvaskmaskin når vi flytter - dvs at jeg slipper å vaske opp også [8D]
*jeg er lat og stolt av det*

så en sånn liten maskin er ikke noe for meg, og i følge mamma så får jeg ikke engang lov å tenke tanken på å kjøpe det, skal jeg ha noe - skal jeg ha noe med stooooor bolle og sterk motor.. og jeg hører jo på mamma såh [:D]
Får ta en myserunde på disse to da, når det nærmer seg store pengebeløp på kontoen.. [:D]

I love Kenwood!!

Mamma og pappa hadde sin i kanskje 25 år før den ble utslitt (den ble brukt flere ganger i uken hele tiden).

Nå har de kjøpt ny, og pappa slenger sammen brøddeiger, pizzadeiger, bolledeiger, kakemixer osv.

I tillegg så følger jo den kjøttkverna med, og sånt blir det deilige hjemmelagde fiskekaker av, uten at du må skrape fisken for hånd (det gjorde jeg en gang, og fikk senebetennelse).

ORIGINAL: lillefrøkenharepus

jeg har kenwood! kjempe fornøyd!![:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

I love Kenwood!!

Mamma og pappa hadde sin i kanskje 25 år før den ble utslitt (den ble brukt flere ganger i uken hele tiden).

Nå har de kjøpt ny, og pappa slenger sammen brøddeiger, pizzadeiger, bolledeiger, kakemixer osv.

I tillegg så følger jo den kjøttkverna med, og sånt blir det deilige hjemmelagde fiskekaker av, uten at du må skrape fisken for hånd (det gjorde jeg en gang, og fikk senebetennelse).

genialt [:D]
darlingen liker hverken masseprodusert fiskegrateng eller fiskekaker så det er jo nok en unnskyldning for å kjøpe maskin.. [8D]
*måhamåhamåha*

ORIGINAL: lillefrøkenharepus

jeg har kenwood! kjempe fornøyd!![:)]

[;)] Elsker min kenwood!

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

I love Kenwood!!

genialt [:D]
darlingen liker hverken masseprodusert fiskegrateng eller fiskekaker så det er jo nok en unnskyldning for å kjøpe maskin.. [8D]
*måhamåhamåha*

Absolutt!
Ville ikke nølt en gang jeg.
Den er kanskje dyrere, men som flere har sagt, Kenwood funker i de fleste tilfeller i mange, mange år!

Og så er de så lette å bruke at selv små barnehender klarer å lage ting som klisser utover hele kjøkkenet helt selv fra de er ca 5 år (kanskje ikke til mammas begeistring, men lell) [:D]

Back
Topp