Den her mensen..

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
Jeg var 3 måneder gravid da jeg begynnt å blø i slutten av november i fjor (2019). Vart inn på sykehuset og tok innvending ul 26 nov. Og de fant ikke noe hjertelyd. Jeg vart sendt inn på utskrapning samme dag .

Gikk vel i nesten 2 uka med noen dråper blod som kom då og då. Fikk tilbake mensen 5 uka etter utskrapningen.

De var ikke med måte på hvor mye blod som kom. Som regel har jeg mensen 4 dager. Men gikk 7 dager og blødd SKIKKELIG.
Tok ikke lange tia før jeg måtte bytt fordi jeg blødd igjennom bind.

Har etter det fått tilbake mensen til gamle syklusen . Og er nå på 3 gangen etter utskrapningen.

Men fortsatt.. det er så mye blod. Ikke noe i nærheten av hvordan mensen var før jeg vart gravid . Jeg blør gjennom alt. Har tampong OG bind for jeg ikke vill risikere å blø igjennom bare jeg er bort til butikken feks.

Mye koagulert blod å.

Har 4 barn fra før. Men aldri opplevd at jeg blødd så her mye engang etter graviditet på de andre engang.

Formen er ellers fin. Ikke noen feber eller kvalm.

Men lurer mer på om de er vanlig at mensen blir så forstyrret etter en utskrapning? Og tar det lang tid før den normalisere seg ?
Hvorfor kan de komme ut så mye koagulert blod hver menstrasjon å? Som sagt . Ikke noe sånt før graviditet og når jeg hadd mensen da.
 
Back
Topp