Den her Alvdalsaken

LadyMom

Gift med forumet
Er det overhode mulig å være så jævla syke?? Har lest litt nå om det på vg og dagbladet. Jeg blir så sykt kvalm! [:'(] Og så forbanna sint![:@] Stakkars stakkars stakkars barn! Hun ene mora som liker de best til de er to, tre år gamle. For da husker de ikke. WTF??? [:@][:@] 
Skulle stilt dem opp på rekke og rad for allmennheten! Da skulle det ikke vært mye igjen av dem til slutt!

ORIGINAL: Refleksheks

Mine (selvsagte) vonde følelser ifm denne saken er ikke nevneverdige engang ift det umenneskelige sviket, overgrepene - det grusomme de har opplevd. - Det burde være opp til ofrene hva som skal deles med andre; Jeg blir dårlig av å tenke på at så mye detaljer omkring dette rulles opp og skal på trykk slik at alle kan lese om det.
Overgriperne i saken fortjener at folk får vite hvor jævlige de er - men ofrene fortjener å bli vernet om...

Ja, det er jeg helt enig i! Det er vel ingen tvil om at de i denne bygda vet hvem det er snakk om.

Velger å ikke lese detaljene. Synes det legges ut for mye info, nesten som om pressen forsetter overgrepene de voksne startet...
Mine tanker går til de stakkars barna

ORIGINAL: Tøsa

Det er grusomt...

Jeg tenker mitt når to pedofile finner hverandre...
Hvor sannsynlig er det at det er tilfeldig at man gifter seg med en med samme legning (altså denne typen legning) uten å vite om det?
Og man begynner å tenke litt på hvorfor de to fikk barn sammen [:'(]

Ja, de sier så, at det blir kalt en legning.
Nei, eg vel ingen tvil hvorfor de fikk barn ilag [:'(][:@]

Det er så ille, orker ikke å tenke på hvilket mareritt disse stakkars uskyldige barna har levd i[:(].
De burde offentliggjøres med navn og bilde så folk vet hvem de skal holde barna sine unna når de slipper ut igjen om noen år. Men da får de sikkert nye navn og ny start en annen plass i landet[:'(]

Back
Topp