Den harde veien for å finne magemusklene.... ;)

Lager meg en ny dagbok, den forrige ble bare kaos....

Nå er det full skjerpings... Er godt i gang med ett hardt 12 ukers program, med tapout xt og et løpeprogram vi brukte da vi spilte i 1 div. i handball.

Denne gangen må det fullføres!!! Starta opp 5 august!

Skal måle meg hver 4 uke, og vekta skrives også opp da. Veiedag blir fredager !!

Kommer til å skrive opp all trening/gåturer hver dag, så må bare fylle inn de første dagene som allerede er fullført!!

Lørdager er fridag!!! Med spis hva du vil dag :)

Vekt og mål 5/8-13

Vekt : 62,8 kg
Mage : 90 cm
Midje : 79 cm
Overarm : H - 29 cm V - 29 cm
Lår : H - 57 cm V - 59 cm
Kne : H - 37 cm V - 37 cm
Saddlebags : 99 cm
Rompe : 97 cm

30/8

Vekt : 60,9 kg
Mage:
Midje:
Overarm: H-
Lår:
Kne:
Saddlebags:
Rompe:

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
30/8 - 60,9 kg Bmi 24,40

Nå starter slankekrigen :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Har fått gått en go tur med bikkjene i dag.... hærlig høstvær :) Brukte ca 60 min til toppen, veldig bratt, stigning hele veien... brukte 1,40 på hele turen :)

Har også jogga 7 km, på slutten løp jeg 10 * 100m intervall... Trente effektiv styrjke i 25 minutter etterpå !! Fornøyd med dagens innsats :O) Ca 400 kcal forbrent + skogstur på 400 så er det 800 kcal forbrent...

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Gått en liten tur med bikkjer og vogn i dag... Skikkelig tålmodighetsprøve hehe... Men fikk da tatt en go powerwalk :D

Trent No more trouble zones med Jillian, og cardio cickbox. 1t10min til sammen :) Ca 350 kcal forbrent + 200 fra bikkjeturen :) Og med ukesutfordring så blir det vel ca 600 kcal tilsammen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Blitt litt rolig i helga, men nå er det på'n igjen :p Løpt på mølla, 5 min oppvarming, 15 min så raskt jeg orka, 5 min nedtrapping. 25 min styrke, og 2 timer i skogen :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp