Den håpløse dagboken - Veien mot en spire

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Jaggu. Det var ikke like lett å bli gravid som man leser om på nettet. Nå skal jeg ikke klage, det er bare 4pp men likevel. Trodde den satt på første jeg! Men da skal man vel ha flaks [:)]

Her er da min prøvehistorie frem til dags dato!

Jeg og Bf bestemte oss for å droppe prevensjon, og se hva som skjedde. Jeg hadde bøttevis av symptomer, men ingen tester. Så fikk jeg en skyggestrek - sjeleglad for to streker! Men dengang visste jeg ei hva skyggestrek var... Dermed gikk det med en del ekstra hundrelapper på negative tester. TR kom på dagen når den skulle! (29 dager)
Måned to - jeg var jammen "gravid" igjen! Eller.... Denne gangen også en svak test, mer svak enn skygge denne gangen. Men altfor tidlig! Måneden gikk og bare negative tester. Kroppen var innstilt på å være gravid (utrolig hva hjernen kan påvirke) - så jeg fikk plutselig en 35dagers syklus denne måneden... Neste måned tok vi prøvepause bare for å sjekke syklus. Da var jeg på 28 dager igjen.

Denne måneden har jeg hatt det rimelig spesielt. 5 dager etter EL fikk jeg positiv CB graviditetstest. Svak men dog. Streken var der! Jeg ble i fyr og flamme, men synes fortsatt dette var rimelig tidlig. Testet dagen etter - negativ. To dager til gikk, testet igjen - svakt positiv på billigtest. En dag senere - negativ. Og siden har jeg tatt fire til, bare negative. Har hatt få symptomer - derfor trodde jeg den satt siden jeg får symptomer når jeg ikke er gravid [:D] Har IKM imorgen, er meget spent. Skal teste imorgen tidlig, er den negativ så er det bare å satse på 5 PP [:)] Tror jaggu jeg skal kose meg nesten hver dag fra mensen er ferdig til ikm igjen! Jeg vil så sårt nå! [:)]
 
hehe, gratulerer med ny dagbok! og velkommen i hysteri klubben..
Jeg har så langt klart å vente med å teste ihvertfall en dag etter IKM, en gang klarte jeg tre dager tisset på testen, tørket meg og der var TR... Så ja, ta en test så vet du at du får TR like etter på døra [:@]
 
Men som du sier er viktig å kose seg oppi all testingen! Dere får prøve å fokusere på kos og slikt istedenfor testingen [:D]
 
Ny test idag - negativ. Er IKM idag, men ingen tegn til TR.

Legger ikke håpet på hylla - jeg har helt sikkert lavt hcg-nivå enda!! [:D] Neida, vi får se.. [8D]
 
ORIGINAL: bambina85

Ny test idag - negativ. Er IKM idag, men ingen tegn til TR.

Legger ikke håpet på hylla - jeg har helt sikkert lavt hcg-nivå enda!! [:D] Neida, vi får se.. [8D]


Noe tegn til TR nå?
 
Og der..... 8 dager for sent kom TR ruslende. Den dustekjerringen! Kan hun ikke bare holde seg unna ? Begynner å lure på syklusen min jeg, for nå har jeg hatt annenhver måned med 35 dager, og de andre med 28-29 dager. Skjønner ingenting. Teit kropp.

Det var altså dagens utblåsning. Ingen spire på meg enda. Men! Vi har nå bestemt oss for å slutte med å leite etter EL. Jeg har litt lett for å henge meg opp... Vi skal bare kose oss så myyyye som mulig, og så får vi krysse fingrene og håpe på det beste. [:D]


Men må bare få si at jeg HATER mensen! Det er nok skuffelse at TR kommer i seg selv, men så ekkelt og guggent det må være i tillegg da. Skulle gjerne hatt et ord eller to med han som fant opp mensen. [:D] eller.... Tar det kanskje tilbake - vil helst ikke prate med han helt enda [8D]

Jaja, da blir det en uke til med guggenhet, og SÅ kjører vi på! La spiren sitte i juni!!! Da blir det februar-bebis..
 
ORIGINAL: Blue_Angel

lykke til med prøvinga[:D][:D]


Tusen takk!! Godt å se at noen kikker over her inne da [:D]
 
Jaggu, da var TR ferdig for denne gang! Forhåpentligvis for siste gang på leeenge.. [:D] 
 
Nå skal det settes igang med prøving! Men, en ting jeg grubler på.. Vi har vært sammen lenge, og jeg har jo nesten aldri lyst på sex. Slitsomt egentlig - føler ikke jeg blir kåt [8D] Har kjempelyst når jeg er full da..... [:D] Men kan jo ikke være det hver dag heller. Har alltid vært nervøs på sex-fronten, ingen grunn til det egentlig. Er fornøyd med kropp og sjel, og BF er jo klar bare jeg er nær han [:D] Men har vansker for å slappe HELT av og nyte det! Noen tips der ute??
 
Har vært kjempeflink og ikke lagd meg EL-ticker enda. Har ikke regnet ut når jeg har EL engang!! Jeg må bare prøve det en måned, for jeg har hengt meg veldig opp i EL. Og da har vi ikke truffet - og jeg har ikke orket å ha sex mer enn to-tre ganger i uken rundt EL. Så ikke rart det ikke har truffet! Men, må si jeg er litt flink ... Litt stolt av meg selv for at jeg ikke har sjekket EL-dato enda [:D]
 
Da var denne prøveperioden over... Ei flott jente spådde meg her inne - hun hadde en følelse på juli! Jeg har ikke noe gravidfølelse nå - i det hele tatt, så er rimelig sikker på at vi ikke traff. Gikk uansett ikke så veldig inn for det.. Men - vi satser på juli! Da får vi en liten aprilbaby, og da rekker min kjære å bli pappa før han blir 30 og! Det er nemlig et stort mål for han! [:D]

Lykke til dere andre prøvere!
 
Back
Topp