Den glatta ja...

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Kom til å tenke på hvor klønete jeg var i fjor vinter, da ramla jeg på glatta 3 eller 4 ganger og ramla under bilen... Kan være greit å investere i brodder nå da kanskje :p hehe.. Så slipper jeg å skade minien og meg selv... Er jo uansett kjekt å ha da :)

Jepp, ikke dumt! Var nylig ute på luftetur og hadde flere nestenfall, utrolig ekkelt å skli med den store magen- gikk som en gammel dame på 90+ det er jeg sikker på! tom hunden lurte på hva i all verden "mor" drev med?

Ja det kan ikke vært noe særlig å ligge på føden med knekt lårhals... gubben kjøpte ice-bugs for noen å siden, så de har han henta ned fra loftet. Men jeg har ikke brukt de ennå...

Jeg har brodder, ja. Men nå har vi ikke verken snø eller vinter lenger.. Jeg er jo ikke så mye ute og tråkker, men til og fra bilen og inn i barnehagen har jeg vært avhengig av brodder.

Her har d itj vorre behov for brodda enda...trur kanskje æ må kjøp brodda læll, for snøn/glatta kjæm vel snart hit å ;) Ska uansett trill masse i januar å utover,så kjekt å ha :)

Det er jo ingen dum investering, kan jo bruke de til man blir gamle;)

Back
Topp