Den gamle testen min..

Jane2

Elsker forumet
som det står "brukes før 01/2006 på....
 
..viste idag et stort tydelig kryss[:D][:D] Vet ikke helt om jeg tør stole på den ennå, men har igrunne følt meg bittelittegrann gravid side i går ettermiddag[:)] Begynte å bli litt kvalm da, og fikk litt mer stikkinger.
 
Skal egentlig teste fredag. Kjøper noen nye tester imorra som jeg sikkert tar på torsdag og kanskje lørdag.
 
Tør jeg være så optimistisk...????
 
Å så spennende!! Kan jo ikke la jubelen stå i taket når testen er så gammel, men det er jo en stor mulighet da. [:)] Heldige du!! Håper det blir like tydelig på en ny test! Lykke til!
 
Åååå så spennande. Eg ville nok vore optimistisk, men venta til etter ein ny positiv test, før eg ville jubla skikkelig[;)]
 
vente til i morgen med å kjøpe???????????? du burde jo ha gjort det i dag jooooooooooooooooo[:D]haha[:D]
 
 
håper den stemmer, av hele mitt hjerte[:D]
 
 
åååååååååååååå så eg gleder meg til neste testing no[:D]heia på du[:D]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

vente til i morgen med å kjøpe???????????? du burde jo ha gjort det i dag jooooooooooooooooo[:D]haha[:D]


håper den stemmer, av hele mitt hjerte[:D]


åååååååååååååå så eg gleder meg til neste testing no[:D]heia på du[:D]

 
Ja, gjett om jeg har lyst til å teste med ny test allerede NÅ[;)] Men jeg har fri idag, og vi får besøk i ettermiddag, så jeg må rydde og vaske litt, og har derfor ikke tid til å kjøre nedover for å handle[&:] (Det er litt langt til nærmeste apotek) Men i lunsjen imorra skal det handles[:)]
 
ORIGINAL: Jane2

ORIGINAL: VilSåGjerne

vente til i morgen med å kjøpe???????????? du burde jo ha gjort det i dag jooooooooooooooooo[:D]haha[:D]


håper den stemmer, av hele mitt hjerte[:D]


åååååååååååååå så eg gleder meg til neste testing no[:D]heia på du[:D]


Ja, gjett om jeg har lyst til å teste med ny test allerede NÅ[;)] Men jeg har fri idag, og vi får besøk i ettermiddag, så jeg må rydde og vaske litt, og har derfor ikke tid til å kjøre nedover for å handle[&:] (Det er litt langt til nærmeste apotek) Men i lunsjen imorra skal det handles[:)]

 
 
ta vare på morgen urinenen din i morgen da[:D] #klarer nesten ikke å vente#
 
GRATULERER SÅ MYE, SIER NÅ JEG DA[;)]
 
Å! Dette er spennende. Håper virkelig neste test også er positiv, og at den lille klorer seg godt fast.
 
Hvisker et lite forsiktig gratulerer nå, og roper det ut når neste test er tatt litt nærmere testdato [;)]
 
ORIGINAL: babyT

Å! Dette er spennende. Håper virkelig neste test også er positiv, og at den lille klorer seg godt fast.

Hvisker et lite forsiktig gratulerer nå, og roper det ut når neste test er tatt litt nærmere testdato [;)]
 
Så flott da Jane, du er sikkert gravid men jeg drøyer litt med gratulasjonene. Dette er spennendes men vi hve jo svaret nå da[8D]
 
Skal si det er fart her inne med positive tester fortiden. [:)]
 
Hurra!
Du skal se neste test blir positiv den og [;)]
 
Gleder meg til å høre videre om dine positive tester! (gratulerer så mye på forskudd)
 
ORIGINAL: Guria

Hurra!
Du skal se neste test blir positiv den og [;)]

Gleder meg til å høre videre om dine positive tester! (gratulerer så mye på forskudd)

 
sign
 
Back
Topp