Den gamle Nintendoen..

Pretty Bird

Forumet er livet
Husker dere den..16 bits maskinen,antageli den første Nintendoen..

Iallfall..Æ har henta den inn nu.[:D]

Tok med to spill -Duck Tales og super Mario 2..

Men det beste spillet fikk æ ikke ut av kofferten,fordi den hadde kode og æ huske ikke kode (de to som æ har inne nu,lå sammen med maskinen..)

Beste Spillet?
Super Marie Bros 1 !!!!!!

I love it !!!!!

Ååååh !!! Koooonge !!![:D][:D]

Alle super Marioene var gøøøy !! 2 eren gøyest:p 1. Var for lett og 3. akkurat passe:p

Ååååh....*ser styg på playstationen*

Vi hadde Sega mega drive vi...16 bit... Vi har den stående på hytta og spiller når vi er der...[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~ALEK~

Vi hadde Sega mega drive vi...16 bit... Vi har den stående på hytta og spiller når vi er der...[:D][:D][:D][:D]
Ååå..sega har jo SOnic X!!!!!!!!!

Bruker å spille den innimellom på nettet..

vi hadde aldri nintendo[8D]

men COMANDORE 64!!! konge!!! og amiga 500 etter det da, ikke så bra[;)]

men var stas å dra til andre som hadde nintendo og super mario. mange ganger var det vel mest super mario jeg kom på besøk for.

*elskerÅspille*

ORIGINAL: ~ALEK~

åh tremenningen min hadde sonic[:)]

ja vi har sonic, alladin, ol 94 spillet og no tennis greier... Skikkelig knas å sitte på hytta en sein kveld med masse vin og god ost og spille....standard det[:D] Gleder meg il vi kan reise utover når tulla har kommet....

har noe som heter nintendo wii nå, og der kan man laste ned alle de gamle supermario spillene. Så nå har vi lasta ned supermario 1 og supermario 3.

Mario er konge[:)]
På nintendo wii får du kjøpe spill på marskinen vist du har internett på den, og der har jeg kjøpt 2 av de gamle mario spillene og donki kong[:D]
Kjemp artig å spille, minner meg om når jeg var lita[:D]

Back
Topp