Den fortapte er hjemme!! *bilde av gjenforening*

lenemor

Forumet er livet
I dag lå det endelig en pakke til Johanna i postkassa, så jeg la kamera klart før jeg dro og hentet i barnehagen. Frøkna lurte fælt på hva det kunne være i pakka, men konkluderte ganske tidlig at det måtte være Øre, og at hun kunne høre han snakke inn i der... det var mye tape på pakka, og når papiret var av lå det en igjentapet konvolutt inni.. det gikk raskt å forsere den, men inni lå det en gjennomsiktig plastpose og Øre åpenbarte seg... det var bare å få opp denne seige posen.

Gjenforeningen var hjertelig og rørende - hun tok han opp til kinnet og seg sammen på gulvet med han inntil seg mens hun skjulte fjeset - det kom noen tårer... og så var det opp og gi heikoser til August og mamma og pus før han ble tatt med på en rundt i huset for å se at alt var som vanlig her hjemme

Og her er en liten bildemontasje av det hele - "leses"fra venstre mot høyre, rad for rad, alle småbildene, og så det store til slutt

Åhhh så herlige bilder[:)] Ekstra morsomt det hvor hun har STORE ØYER[:D][:D] Nydelig er hun og blitt så stor

bildet med store øyne er fantastisk - jeg tok bilder med seriefotografering, så jeg har over femti bilder fra hun åpnet, og det bildet der er fra hun så at det helt sikekrt var Øre

Så fantastisk herlig!!!! Nydelig jente[:)], så gøy å se glede i hele ansiktet hennes. (Nathalie har akkurat lik som hun har når hun skal sove, her kalles den Kosen[:D]!)

har en sånn, aner ikke hvor den er, vet ikke om den er kommet seg ut av huset, men om den dukker opp, skal jeg sende den til Johanna, så dere har en i reserve[:)] Dere kan jo si det er det andre Øret [;)] Men som sagt, vet ikke om den er forsvunnet til fretex eller noe[&:][8D][:)]

Fant den [:D][:D][:D] Send meg adressen din på PM så kommer bror/søster til Øre i posten [:)] Den er stripete på magen ikke sant?

Johanna er forresten helt nydelig[:)]

Du er nå snill Monsoon - men som sagt, ingen krise om du ikke finner han... jeg tror det skal mye til for at han blir rota bort en gang til (men om vi har en i bakhånd skader det ikke)

ORIGINAL: Monsoon

har en sånn, aner ikke hvor den er, vet ikke om den er kommet seg ut av huset, men om den dukker opp, skal jeg sende den til Johanna, så dere har en i reserve[:)] Dere kan jo si det er det andre Øret [;)] Men som sagt, vet ikke om den er forsvunnet til fretex eller noe[&:][8D][:)]

Fant den [:D][:D][:D] Send meg adressen din på PM så kommer bror/søster til Øre i posten [:)] Den er stripete på magen ikke sant?

Johanna er forresten helt nydelig[:)]

Åååååååååååååååå
Snakk om hjertelig gjensyn da [:D]
Kjempekoselige bilder [:)] Johanna er heilt nydelig

Og det kan være godt med en i reserve ja [;)]

Åååå den var nydelig bildeserie av Johanna. Godt å ha kose vennen hjemme igjen.

Åh, så herlige bilder - og så glad hun ble da han kom vell hjem[:D]

Åhhh ble skikkelig rørt her jeg!!! SÅ herlig hun er! [:D] 

Back
Topp