Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg vet at den er farlig for oss gravide men er det sånn at jeg bør flytte vekk fra huset til jeg vet om datteren min er smittet? Fikk skriv fra bhg om at det er noe som går i bhg nå og der er alle de gravide tatt ut i permisjon. Tips anyone??
Jeg vet at den er farlig for oss gravide men er det sånn at jeg bør flytte vekk fra huset til jeg vet om datteren min er smittet? Fikk skriv fra bhg om at det er noe som går i bhg nå og der er alle de gravide tatt ut i permisjon. Tips anyone??
Frøkna vår hadde den mest sansynlig når jeg var i 1. Trimester. Jeg tok blodprøve og fikk påvist at jeg har hatt den tidligere. (De sller fleste av oss har hatt den som liten)
Ville tatt kontakt med legen din og forhørt meg. Den er farligst å få de første 20 ukene av graviditeten.
Sykdommen smitter også før det kariktaristiske utslette som på en måte bekrefter at det er den sykdommen man har hatt, og sykdommen er ikke lett å oppdage før utslette er kommet da man stort sett kun får milde forkjølelsessymptomer 10-15 dager før utslettet.