Den første latteren

2725020070603

Glad i forumet
Har babyen din fått den første latteren? Hvor gammel var han/hun da den kom,og hva lo babyen din av? :)

Her er frøkna 15 uker og vi venter fortsatt... utålmodig!!
 
Han var 15 uker når jeg først hørte det. Men han hadde vel ledd av faren noen ganger før det, så ca 14 uker. Han lo av at faren strøk skjegget over føttene hans og over magen. Han ler generelt 10 ganger mer av faren enn av meg :p Så jeg lurer på om jeg skal anlegge skjegg :p
 
Pluggen her er over 4 mnd og har enda ikkje ledd ordentlig. Han gliser, hikster og er tydelig gira, men ikkje den typiske trillelatteren enda :)
 
Lillemor er nå 21 uker (15 uker fra termin) og har nettopp satt i gang med skikkelig latter :) Hun ler for det meste av pappa. Mamma er bare matfat :p
 
Han var 11 uker da vi fikk høre latteren for første gang, da til sønnen til ei venninne. Prøvde ALT for å få han til å le igjen etterpå, men gikk nesten to uker før vi fikk høre latteren igjen. Etter det har han ledd hver eneste dag. Storesøster på 2,5 år er favoritten :)
 
Her lo hun første gang da hun var 12 uker gammel, dagen etter hadde hun skikkelig latterkrampe.
Helt fantastisk og beste latteren i verden. :Heartpink

Bare å glede seg. :happy:
 
12 uker på dagen da vi fikk høre den første gang. Pappaen som tullet med babyen. Gikk et par uker før vi fikk høre den ordentlig igjen og nå hører vi den jevnlig.

Morsomst og mest sjarmerende var andre gangen vi hørte den. Da viste jeg han en blåklokke ute på tur. Dunket den på nesen hans og sa " pling" hvorpå både jeg og faren lo høyt. Plutselig lo småtten med skikkelig, flere ganger av hjertets lyst.

:HeartbigredBabyglede:Heartbigred
 
Back
Topp