Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 8+1 på vei med min første lille spire og skal på den første legekontrollen til uka. Noen her som kan fortelle meg hva som pleier å skje slik at jeg har noenlunde anelse om hva jeg kan forvente?
Du fyller ut skjema for gravide, tar en blodprøve for å sjekke litt diverse. Og jeg ble bedt om å ta med en urinprøve. Ellers så informerer h*n om alt å du vil få en haug av informasjonsark/bøker Dette gjor ihvertfall jeg i sist uke. Dette var hos jormor.
Dere fyller ut svangerskapspapirene, disse skal fra da av aalltid være med deg. Det tas endel blodprøver og urinprøve.
Så prater dere sammen om situasjone. Legen sende søknad om fødeplasss til sykehuset du ønsker.
Er det noen spesielle krev for å kunne få tidlig ul eller er det bare å spørre om dette? Er uke 8 for tidlig for ul?
Har lite symptomer, så kjenner at jeg er litt usikker på dette her.. Har merket en endring i brystene, blir småkvalm hvis det går for lang tid mellom hvert måltid, tisser oftere og humøret er jo litt jojo men det er i grunnen alt... Ikke at jeg skal klage men får jo en sånn skummel tanke om at siden jeg ikke merker mer enn det, så er det noe som ikke stemmer.....
Jeg fikk ikke tidlig ul.. Du må ha en medisinsk grunn ble jeg fortalt, som fks en blødning eller problemer imandre svangerskap. Men jeg bestilte bare privat ul å skal der i neste uke, er da 9+4. Gleder meg