Den første kommentaren!

maltesers

Forumet er livet
Var hos svigerfar og dama idag, og da fikk jeg den første kommentaren om magen av henne!
"det begynner å synes litt nå!" [:D][:D] Jeg syns det var såå koselig å høre. Men denne helgen har jeg også følt meg ekstra stor!![8D] Kan være en sammenheng der[8D]

Å! Koselig!!! Gleder meg til noen kommenterer min!

morsomt!! [:)] 

Kjempegøy :) 

ORIGINAL: maltesers

Kjempegøy :) 

Så gøy![:)] Hmf.. har fått masse kommentarer jeg, men ikke av det jeg synes er av det koselige slaget... "Er du sikker på at det er bare en der inne?" er en gjenganger...[:'(]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Så gøy![:)] Hmf.. har fått masse kommentarer jeg, men ikke av det jeg synes er av det koselige slaget... "Er du sikker på at det er bare en der inne?" er en gjenganger...[:'(]

Får den samme kommentaren som deg....

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Får den samme kommentaren som deg....

Denne har jeg også fått [&:] Makan da...frekk [8D]

Så koselig[:)] Du har jo lengtet litt etter å få litt mage så skjønner godt at slike kommentarer gjør deg glad[:)] Her får jeg kommentarer hele tiden for det er ingen tvil[8D] 

Fikk den første i går jeg, fra nabon... "ehhh... er du gravid eller? så hyggelig"
den komentaren likte jeg :)

men senere på dagen dama til en kompis av typen, "oj du var stor til å være 4 mnd på vei, siden du gikk innover før" ehh.. ok? er det et kompliment eller? hehe[8D]

Men arti at det bynner å vises[:D]

ååååååwwww....så koooselig da !!! Herlig når magen begynner å vokse sånn [:D]

Back
Topp