Den første HJØRNEtann!!

trønderpia81

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Etter 20 minutters dupper i 3 dager skjønte jeg plutselig grunnen idag ja! Jenta mi har fått sin første tann, og merkelig nok en hjørnetann... Men like blid da:) Bare fryyyktelig våken og siklete hele tiden...

Hjørnetann kom først her også ja! Snart to uker siden nå... Virker som hun jobber med neste hjørnetann nå

Er nok hjørnetann på vei her også. Er nede på venstre side... kjenner noe hardt når vi kjenner med fingeren og han sikler som en foss for tiden. Klør seg hissig i munnen med neven og har holdt på sånn lenge nå stakkars. Håper tanna kommer snart så han får litt fred fra den kløen og vonde i munnen. Han har holdt på siden han var litt under 3 måneder gammel.
Jeg trodde jo det var vanlig at det kommer de tennene på midten foran først, men ser jo ut som om det er minst like vanlig at det kommer hjørnetenner først. [8D]

Blir gøyale smil på disse små da[:D] Må tanna stikke opp mye før kløen gir seg el...? 

Så bra ho er like blid, da! Tidlig ute med tenner da. Mi har begynt å stappa knyttneven i munnen òg - skal vel ikkje sjå vekk fra at det kan vera tenner på gang- men hendene blir no uansett oppdaga denne perioden.. håpa dei vekse ut uten store problem iallefall! [8D]

Oj, det var tidlig![:-] Om du ammer, så sier jeg bare, stakkars puppen din[:D]
Nå må du dra frem tannbørsten[:D]

Her er hjørnetenner på gang her og!!! Kjenner en knopp både oppe og nede, og hun er voldsom med hanna i munnen, og sikklet skummer ut munnen hennes. Dentinox bare elsker hun[:D]

Back
Topp