Den første fardagsgaven

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei:-)

Nå er det ikke lenge igjen til farsdag:-)

Skal dere gi farsdagsgave til den nybakte pappaen?

Hva gir dere?

Tenker å gi noe smått, en kopp med «pappa» eller noe slik og bake kake. Han er ikke stor på gaver, så det er mest symbolsk

Har kjøpt t-skjorte med «daddy hero» til pappan og «little hero» til storebror[emoji38]

Tenkte å kjøpe en pappakopp og sjokolade

Hmm. Jeg tror kanskje jeg bare kjøper noen gode øl til han i år, så sparer jeg «verdens beste pappa» tingene til lille blir litt større å kan «gi det selv» tror det er mer stas for de begge da:)

Skal gi han noe, men har ikke bestemt meg for hva enda. Kommer nok mest sannsynlig til å bake noe :) Han fikk "Verdens beste pappa"-kopp og en liten morsom bok som heter "Pappa - tilværelsen sett fra to sider" som en slags fødselsgave, så gidder ikke å gi noe sånt igjen allerede nå.

Til hans første farsdag så fikk han et kaffekrus med bilder av sønnen vår/familien vår på. Det bruker han hver dag på jobb[emoji4] I fjor fikk han nøkkelhank i skinn som det står pappa på. I år spurte jeg bare hva han ønsker seg, og fikk til svar at han trenger nytt skjerf, lue og t-skjorter, så da blir det det[emoji4]

Back
Topp