Den følelsen...

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
... når man får vite på en fredag at man skal føde på mandag:nailbiting: Har litt smålig panikk og gleder meg masse:dummy1: Vil være 37+6 på mandag og jenta er estimert til 3100g idag.
 
Så spennende! Skal du settes i gang? Noen spesiell grunn? :) håper du får en god helg der du får lade opp!
 
Så spennende! Skal du settes i gang? Noen spesiell grunn? :) håper du får en god helg der du får lade opp!
Planlagt keisersnitt pga to tidligere akutte men datoen ble fremskyndet pga lite fostervann :) Alt var bra med baby men de ville ikke drøye for lenge:happy: Føles alt for spennende akkurat nå, må prøve å puste med magen :angelic:
 
Planlagt keisersnitt pga to tidligere akutte men datoen ble fremskyndet pga lite fostervann :) Alt var bra med baby men de ville ikke drøye for lenge:happy: Føles alt for spennende akkurat nå, må prøve å puste med magen :angelic:
Oi, ja, litt av en beskjed å få! På en måte skulle jeg gjerne visst hvilken dag vår lille kommer på så jeg kunne slippe å lure hver eneste dag på om dette er dagen:p
 
Planlagt keisersnitt pga to tidligere akutte men datoen ble fremskyndet pga lite fostervann :) Alt var bra med baby men de ville ikke drøye for lenge:happy: Føles alt for spennende akkurat nå, må prøve å puste med magen :angelic:

Det skjønner jeg! ❤️ Er selv veldig spent på hvordan de siste dagene før pks blir, er jo veldig spesielt å vite at det skal skje. Har du planer for helgen? :)
 
Oi, ja, litt av en beskjed å få! På en måte skulle jeg gjerne visst hvilken dag vår lille kommer på så jeg kunne slippe å lure hver eneste dag på om dette er dagen:p
Skjønner det:happy: Men veldig spennende å ikke vite også da:happy:
 
Det skjønner jeg! ❤️ Er selv veldig spent på hvordan de siste dagene før pks blir, er jo veldig spesielt å vite at det skal skje. Har du planer for helgen? :)
Ja veldig spesielt:woot: Har roet meg litt ned nå heldigvis, var litt redd for å sette i gang fødsel med stress en periode haha :hilarious: Alt er heldigvis klart, bager er pakket. Må sikkert ut å gjøre noen få ærend imorgen ellers prøve slappe av og forberede meg mentalt ( viss det er mulig):angelic:
 
Fødte ei perfekt lita jente på 3116g<3 Er fantastisk takknemlig :happy: masse lykke til dere som skal føde og gratulerer til de som har født<3
 
Tusen takk alle ❤️❤️
 
Back
Topp