Den følelsen

Den følelsen når du ett millisekund føler at det er synd det ikke er reklamasjonsrett på baby. Men angrer i det sekundet den utrøstelige gråten går over. Ja til baby og nei til gråt :facepalm:
 
Den følelsen når du ett millisekund føler at det er synd det ikke er reklamasjonsrett på baby. Men angrer i det sekundet den utrøstelige gråten går over. Ja til baby og nei til gråt :facepalm:

Kjenner til den ja [emoji28]
 
Den følelsen når du ett millisekund føler at det er synd det ikke er reklamasjonsrett på baby. Men angrer i det sekundet den utrøstelige gråten går over. Ja til baby og nei til gråt :facepalm:

Trur vi alle har vært innom den følelsen [emoji85]
 
Den følelsen når du har en baby som ligger og dier. Men i løpet av ett lite øyeblikk har gulpet typ eksorsisten stil over hele deg...
 
Når du i et sekund har lyst å kaste hele ungen ut vinduet pga hyling hver kveld og bare en liten stund senter smelter helt når han hekter seg fra puppen og legger hodet oppå for å bruke den som pute og sovner [emoji170]
 
Når du etter å vært sikla på, vært melkemaskin, gulpet på og sølt vann og Crap etter rydding på deg. Og endelig få ta seg en varm lang dusj med hårvask [emoji7]
 
...når du bare skal sjekke at det faktisk er litt melk igjen i puppen og ender med å sprute deg selv rett i øyet! :oops:
 
Når eldstemann går rundt og synger «bleieskiftarbeider» og man tenker at vanlige skiftarbeidere slipper å ha nattskift hver natt; jeg vil slippe nattskift!
 
Når en ser i skapet at Storebror bare har to ullsett som passer (pakket vekk det som var for lite i vår) og stresser med å kjøpe en del nytt da det plutselig ble skikkelig kaldt!! Men da en finner frem posen med vinterdressen, finner en masse ull som passer som en bare har pakket vekk for å få mer skapplass til sommerklær.... [emoji13][emoji30] Og alt er i samme størrelse! [emoji85]
 
Når man sitter i sofaen med strikketøyet og kjenner hodet rykker og øynene lukkes. Trøtt babymamma tydeligvis og klokka er bare 21:25
 
Det er lørdag og man er helt giddeslaus. Føler jeg burde gjort noe.
 
Når man går lenge bak mannen sin på tur og ser på ryggen til jakka hans, så snur han seg og bæreselen med baby i kommer til syne og man tenker «Oh shit; babyen er med. Han hadde jeg glemt.»
 
Når man kobler ungen på puppen og du ser han himler med øya for melka smaker godt. Og når han i tillegg sovner på puppen eller smiler av lykke når man kobler han av. Det må være noe av det herligste med amming [emoji173]️
 
Når man ammer om natta og ungen bæsjer mens koblet til puppen for så å sovne, og du vet han vil bli lys våken av å bytte bleia.
 
Nå du ammer og ungen begynner å bæsje. Noe salig. Og vips tyter det bæsj i den ene enden og gulp liknende rene syndefloden i den andre ... Nå har jeg bæsj på venstre lår og gulp på høyre! :bag::hilarious:
 
Back
Topp