Den følelsen

...når du ikke var i seng før 02:30, oppe igjen 05-06:30, og du våkner rett over 08 at en jævla bikkje løper rundt i huset ditt og uler - fordi moren din har vært innom og «dumpet» hunden sin hjemme hos deg før hun selv gikk på jobb. Satan i gatan, jeg surna!!! Jeg har vært sur i hele dag egentlig. Jeg mener, går det an?? Hun mente den ulte sånn alene hjemme at den ikke kunne være der til skremsel for naboene hennes. Føkk naboene hennes!
 
Når man har vært alene med alt ansvar for 3 barn (hvorav 1 med kolikk) hus, hage, henting, levering, middag å alt annet i 5 lange uker, å du vet mannen kommer hjem i MORGEN! [emoji1316][emoji1316][emoji322][emoji322][emoji322][emoji1316][emoji1316][emoji1316]
 
Når du har bommet på hvilken pupp du gav sist og kjørt to foringer på samme side.. har nå en tom og en meget sprengt pupp og gleder meg til ungen våkner for påfyll!
 
Når du har en hel helg alene (med baby, riktignok) for første gang på... gudene vet hvor lang tid. Baby sover alene for første gang på over en uke, strikketøyet ligger og venter.. og så har du blitt syk og orker ikke røre det. :sorry:
 
... når ungen driter i den helt ferske bleien for fjerde gang på rad!!! [emoji35][emoji49]Vurderer å ta på han kjole for enklere tilgang [emoji85].
Bra det kommer ut da!:hilarious:
 
Når du går inn på snapp og har snudd kamera. Skvetter til og bare hva f....
 
Da du er låst fast i sofaen med klistremerkebaby og pappaen har satt på ett drit kjedelig program på Discovery og stukket av
 
...når baby nettopp har sovnet, er lagt trygt i kurven sin og du går på do, bare for å komme tilbake til en pappa som sitter og pjusker på lys våken baby i fanget. «Hun våknet!». My ass, jeg nekter å tro det! :bored:
 
...når baby nettopp har sovnet, er lagt trygt i kurven sin og du går på do, bare for å komme tilbake til en pappa som sitter og pjusker på lys våken baby i fanget. «Hun våknet!». My ass, jeg nekter å tro det! :bored:

Kjenner til den ja[emoji28]
 
Når babyen skal koble seg på men bommer. Au!
 
...når du endelig kan lufte deg ned på kjøpesenteret i 5 min for å kjøpe amme bh - står i prøverommet og begge brystene begynner å dryppe rett på teppet [emoji15][emoji85][emoji28]
 
Begge gutta sover og klokka er 6:51. Eller man er usikker på om eldste sover for babycallen har vært urovekkende stille siden i 5 tiden [emoji15] må nesten opp å kikke for å se om han sover eller ikke [emoji85]
 
Når du skal nyte å kunne sove på magen, men den eine puppen er litt for full, og det blir som å prøve å ligge på ein handball :rolleyes:
 
Når mellomste på tre år sier at hun vil ha babyen inn i magen igjen:(
 
Back
Topp