Den følelsen

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
En den følelsen tråd. Ikke nødvendigvis gravid relatert, men kan være god å ha fordi.
 
Den følelsen når du har gått med en baby som fiser på besøk og ser til slutt at det har gått over bleia. Og når du kommer hjem fra besøket ser at bæsjen fra bodyen hadde smittet over på ammetoppen din.
Gikk visst rundt med bæsje pupp på besøk [emoji85]
 
... når 9-åringen spør mannen: «Får man stor rumpe av å være gravid?»
 
...når 10 åringen (som aldri har hørt om ammetåke meg bekjent) sier: «Men mamma, er det helt grått oppi hodet ditt eller? Du glemmer jo ALT. Hele tiden!»
 
Nær man sitter å hulker i kor med ungen. Hsn grpt av luftsmerter, jeg gråt av dårlig samvittighet ovenfor hunden .. Janeialtså...
 
Når man har trukket en tann og det er for seint å ringe tannlegen å spørre hvor lenge man skal bite på den jævla dotten, og man snakker med sammenbitte tenner og høres DRITSUR ut.. Og mannen sittet og ler :shifty:
 
Din 10 år gamle bror skriker til kompisene når jeg kommer på besøk: "Nå kommer babyen så da må vi fjerne oss før det blir skrik, promp og puppa ute". Stakkars gutter gikk flaut fra åstedet..
 
Din 10 år gamle bror skriker til kompisene når jeg kommer på besøk: "Nå kommer babyen så da må vi fjerne oss før det blir skrik, promp og puppa ute". Stakkars gutter gikk flaut fra åstedet..
Vi har litt aldersforskjell på søsknene våre. Min bror er 49 år:)
 
.. når du ikke har sminket deg på så lenge, at du plutselig ikke aner hvor sminken er blitt av!

Finner den seriøst ikke, verken på sin faste plass på badet, i toalettmappa, eller i veska mi! Hvor i alle dager kan den være :hilarious:
 
.. når du ikke har sminket deg på så lenge, at du plutselig ikke aner hvor sminken er blitt av!

Finner den seriøst ikke, verken på sin faste plass på badet, i toalettmappa, eller i veska mi! Hvor i alle dager kan den være :hilarious:
Fødebagen:)
 
... når ungen driter i den helt ferske bleien for fjerde gang på rad!!! [emoji35][emoji49]Vurderer å ta på han kjole for enklere tilgang [emoji85].
 
Når den forbanna stikkpillen knekker i to og man må stappe noe opp i fua 2 ganger istedenfor 1 :shifty:
 
Når man leker med eldstemann og kjenner bæsjelukt i det man løfter han halvveis liggende over sitt eget fang. og så ser nedover seg selv. Brune flekker på bukse og ammetopp og gutten ler. Inn på badet og finner ut at guttungen leverte en bæsj over bleia bleie og det ble rett i badekaret på han etter å vaska masse dritt. I tillegg kom den en god stråle tiss på gulvet mens man vaska han [emoji85]

Livet som småbarnsmamma sier jeg bare [emoji15]
 
Og rett etterpå kommer mannen inn med minsten. Hadde levert en solid bleie han å så da ble det bytte av ny bleie mens han bada eldstemann.
 
Back
Topp