Den følelsen..

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Når du har prøvd å få lille til å amme i halvannen time; han gir tegn til å være sulten, men tar ikke puppen, bare koser.

Når han endelig tar tak - gode lyder og det smattes og svelges - merker du at du må veeeeldig på do. Helst med en gang, legg til et nys som gjør at du blir klar over at bindet er veeeldig fullt..

Ja, så ble vi liggende da [emoji14]
 
Husker mellomste også kunne gjøre sånn, men var da så dotrengt at jeg bært han inn på doen og ammet mens jeg satt på do :p
 
Hørtes velkjent ut!

Eller når ungen er kjempetrøtt og han endelig sovner for å drite skikkelig 2sek etterpå og du vet at han våkner når du skifter bleie.
 
Dette er kanskje noen av de tingene som aldri snakkes om før man plutselig er der selv :p
Man får tak i mye info når man går gravid, men kanskje noen burde skrevet en artikkel om disse tingene etterpå - som man overhodet ikke har tenkt på før man plutselig er midt oppi det! :)
 
Er sikkert mage gode/morsomme historier å hente sånn sett, ja. Hvis man i tillegg legger til alt det rare mn kan finne på i ammetåka, då er man der [emoji14]
 
Jeg har en til.

Når ungen ammer og er urolig pga mageknip samtidig og så driter han og blir så rolig. Mor er fornøyd, han drar ikke puppen rundt lenger, dier pent og du er happy. Helt til ti min etterpå når far tar baby for å skifte bleie og bare ser rart på meg, ler og sier "og det der merka du ikke?!". Bæsj godt utenfor bleia, på ungen og på meg. Utover genser og buksa, og ja, jeg fatter ikke at jeg ikke merka at jeg var blitt våt :p
 
Når du får vite av mannen at vi skal få besøk 'en gang ila dagen' (avtale tidspunkt? Nei?)

Han kompenserer heldigvis med kakebaking :)
 
Back
Topp