Den følelsen

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Den følelsen du får nå du går i kontogangen med veldig synlig gravid mage og en vinflaske i hver hånd!
Haha! (vinlotteri på jobben)

Haha førstår deg veldigt gott. Køpte øl å cider till gjengen her till nyttår å folk stirra på meg. De hade sækert lust å si noet og

Har handla vin på polet ett par ganger i gave. Var snart og finne gave pose så eg blei "frikjent" :p følte meg teit når eg handla røyk til svogeren min og. Å snus til mannen min :p men pytt pytt.. Eg har ikkje rørt det :)

Før jul var det min tur å kjøpe inn til vinlotteriet på jobb. Måtte kjøpe 4 flasker vin. Følte det var helt feil! Vant til og med den av de. Mannen ble i hvert fall glad:)

Får låne ei hytte fra ei kollega så var på polet for å kjøpe ei vinflaske til henne, føltes veldig feil så jeg kjøpte i tillegg sann sløyfe og folie til å pakke inn vina så da skjønte de vel at den ikke var til meg :)

Sist jeg var gravid vant jeg ofte i vinlotteriet på jobb. Fikk noen blikk da :D

Var I bryllup igår og fikk alkolfri cider i sjampanje glass og man så ikke forskjell på hva som var var hva. Følte meg litt skyldig der jeg satt med alkoholfrie bobler og magen :-P

Back
Topp